Kia Ceed Türkiye Destek Forumu

Kia Ceed / Pro Ceed / Ceed SW / Forum Sitesi - vBulletin

Kia Ceed Türkiye Destek Forumu
  • CeedclubTR Forumu'na Hoşgeldiniz!
  • Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz.
    Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt Olmalısınız. Foruma üye olarak konu açabilir, konuları cevaplayabilir, anketlerde oy kullanabilir, anket oluşturabilir, üyelere oy verebilir, mesajları beğenebilir, durumunuzu güncelleyebilir, üyeler arasında özel mesaj alıp gönderebilir ve daha birçok şey yapabilirsiniz.
    Üye değilseniz buradan Kayıt Olun.

    Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
    Toplam 14 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
    1. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      07-09-14
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      Ergin
      Soyisim
      G.
      Araç
      2013 Kia Cee'd 1.6 CRDI Concept Plus

      Uzun zamandır otomobil forumlarından aktif olarak faydalanan bir kullanıcı olarak bugüne kadar test etmiş olduğum araçlar hakkındaki subjektif izlenimlerimi, araç satın alma veya bilgi sahibi olma açısından ihtiyacı olan diğer forumdaşların faydalanabilmesi için tek başlık altında toplamak istedim. Amacım ne kimsenin aracını övmek ne de kötülemektir, sadece 15 senelik bir sürücü ve 20 senelik bir otomobil sever olarak tekrar belirtiyorum subjektif olarak paylaşımda bulunmaktır. Otomobil sever değilde marka fanatiği olan, ömrü hayatı boyunca 2 model kullanıp en iyi araçları bunlar sanan, iyi sürücülüğü ergen kalmış çocuklar gibi "geçen TEM'de elemanın birine 3 boy fark attım, deli makas çaktım" sanan tiplerin okumamasını önemle rica ederim. Şu an eski yazılarımı bir başlıkta toplamanın yanı sıra katılacağım yeni test sürüşlerini de zamanla ekleyeceğim.



      Renault Clio IV Icon 0.9 Turbo - 16/10/2012


      Arkadaşlar sonunda bu hafta sonu yeni Clio'yu test etme imkanı buldum. Fikir vermek amaçlı tamamen kendi izlenimlerimi paylaşmak isterim. Başlamadan önce araç sorumlusu Yücel Bey'e bu kadar uzun bir test talebini (Mecidiyeköy-Çağlayan-Kasımpaşa-Taksim-Kabataş-Beşiktaş-Zincirlikuyu-Mecidiyeköy) kırmayıp kabul ettikleri teşekkür ederim. Araç 0.9 Lt Icon donanım paket düz vites Clio 4'tü.

      +'ları:

      - Tasarım. Normal koşullarda her zaman tasarım beğenisi her zevke göre değişir derim, halen aynı düşüncedeyim; yani şık veya çirkin yorumunda bulunamam, bulunmam ancak araç hakkında su götürmez bir gerçek, inanılmaz dikkat çekici olduğu. Bu çekicilik eminim bu aracı satın alacak sahiplerini oldukça mutlu edecektir. Hele o kırmızısı yok mu...
      - Kalite. İç mekanda seçilen malzemeler yer yer çok kaliteli yer yer ucuz plastik seçilerek harmanlanmış ancak işçilik başarılıydı. Parça aralıkları homojenliği, ses yapmaması vs...
      - Çekiş hissi. Aracın motorunu 2500 devirin üstünde tuttuğunuz sürece çekiş çok iyi, alt devirlerden gelen torkun etkisiyle çoğu 1.4 'ten seri hissettirirken sübjektif olarak 1.6'lara bile kafa tutabilirmişsiniz hissi veriyor. 120'den sonra nefesi kesilmeye başlayıp hızlanma yavaşlasa da son sürate ulaşma isteği yeterli.
      - Kişiselleştirme seçenekleri. Aracın iç mekanını, jantlarının tasarım ve rengini, araç üzeri çıkartmaları, direksiyon kaplamasının rengini, kapılardaki yan çıta kaplaması tip ve rengini ve daha bir çok sunduğu seçenek ile kullancısına has, özel bir otomobil kullanma hissini yaşatabilmesi açısından çok başarılı.
      - Tüketim. Aracın tüketimi beklendiği kadar düşük değil ancak özellikle Opel'lerde karşılaşılan model bazında muadillerine göre turbolu versiyonlarının aşırı tüketmesi durumu bu motorda yok. Ne çok az tüketiyor nede bir 1.6'dan fazla tüketiyor. Test güzergahında ciddi trafik olan bölümler olmasına karşılık ortalama 7,5 Lt/100 km'de kaldı.
      - Şanzıman. Geçen aya kadar eski bir Megane II 1.5 DCi Privilege kullanıcısı olarak şanzımanın geçişleri, vites yollarının kısalmasını ve oranları olarak çok başarılı buldum.
      - Direksiyon sistemi. Bu sınıf araçların ağırlıklı olarak şehiriçi trafiğinde kullanılacağı düşünülürse direksiyonun düşük hızlardaki yumuşaklığı çok başarılı. Tepkileri eski kasaya göre bariz iyileştirilmiş. Renault direksiyon konusunda sonunda eski hatalarından ders çıkarmış. Ancak yüksek süratte yeteri kadar sertleşiyor diyemem.
      - İç mekan genişliği. Aracın iç mekanı "sınıfına" göre çok rahat. Ön koltukları kendime göre ayarladığımda kardeşim arkada sıkışmadan oturabiliyordu. Bununla beraber omuz genişlik mesafeside sınıfına göre yeterliydi.
      - Donanım. Aracın donanımı kendi sınıfını aşıp neredeyse bir üst sınıfa kafa tutar hale gelmiş. (Navigasyon, gündüz farları, piano boyası kaplamalar, yokuş kalkış desteği, start&stop sistemi, tam otomatik klima vb...)
      - Klima çok başarılı soğutuyor. Bu hafta sonu hava sıcaklığı 27-28'lere vurmasına ve araç güneşte beklemiş olmasına rağmen klima 2 dakika içinde zehir gibi soğuk üflemeyi başardı.

      -'leri:

      - Kol dayama. Ya vites kutusu çok aşağıda tasarlanmış ya da kol dayama çok yukarıda çünkü kol dayama açıkken vitesi ancak bileğinizi kırarak değiştirebiliyorsunuz. Bu bir süre sonra rahatsızlık vermeye başlıyor. (Yükselik ayarı olduğunu sonradan öğrendim)
      - Motor titreşimi. Motor her ne kadar başarılı çekiş sunsa ve her nekadar denge mili kullanılmış olsa da 3 silindir titreşimlerini bariz hissettiriyor. Konfor açısından rahatsızlık vermesini bir kenara bıraktığımızda da aracın ilerleyen zamanlarda bu kadar titreşimle motor üst ve motor alt kulaklarını normal bir araca göre çok hızlı aşındıracağı ve periyodik masrafa neden olabileceği korkusu akıllarda soru işareti bırakıyor. (İnşallah DSG balonu gibi patlamaz bu 3 silindir furyası...)
      - Motor sesi. Alt ve orta devirlerde tatlı bir homurtuya sahip motor üst devirlerde daha önce hiçbir araçta duymadığım ve şahsen benim içimi gıcıklayan bir ses çıkarıyor. Açıkçası bu araçta en çok bu rahatsız etti beni.
      - Start&Stop sistemi. Oldukça faydalı bir özellik olmasına karşılık motoru yeniden çalıştırırken ciddi titreşime neden oluyor. (Belki 3 silindir yüzündendir.)
      - Yokuşta kalkış desteği. Bu da çok başarılı bir özellik olmasına karşılık kendi aracımdaki sisteme göre çok geç tepki vermesi yüzünden 2 sefer sıkıntı yaşattı. Siz gaz verip debriyajdan ayağınızı çektiğinizde araç öne atılıyor ancak frenler tepki vermekte yarım saniye geç kalıyor. Bunun ilerleyen zamanlarda yazılımla düzeltilmesini umuyorum.
      - Arka camlar. Bunca donanıma ve sınıf atlatan özelliklere rağmen arka camların manuel olması koskoca Renault'ya yakışmadı. (2013 Ocak ayı sonrası Icon donanımda arka camları elektrikli hale getirdiler)

      Özetle bir iki ufak kusur dışında ben aracı çok başarılı buldum. Kendime alır mıyım? HAYIR. Çünkü bu motor hem ileride motor kulakları ve turbo açısından çıkarabileceği masraflar hem de üst devirlerdeki motor sesinin kulak tırmalaması nedeniyle aracı tercih etmemi engeller. Ancak 1.6 atmosferik veya gelecek olan 4 silindirli 1.2 turbo modeli olursa düşünmeden alırım. Motor dışında araca şahsen bayıldım. (Bu yazımdan 3 ay sonra 1.2 Icon modelini kardeşime aldık

      Şahsi notum: 7/10

      Beni Twitter`da Takip Et
      10-09-14, 21:21 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    2. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Aşığı

      Üyelik tarihi
      23-07-13
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      mehmet
      Soyisim
      mert
      Araç
      Ceed Consept dizel 2013

      güzel paylaşım farklı modeller hakkında yorumları da okumak keyif verici
      Timsah doğduysan yapacak bişey yok ama balık doğduysan da haybeden timsahlığa lüzüm yok!
      10-09-14, 21:30 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    3. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Aşığı

      Üyelik tarihi
      09-08-13
      Nereden
      PENDİK
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      Ümit
      Soyisim
      TAŞTAN
      Araç
      Kia Ceed Consept Plus 2013

      1,5 dci 100hp ve 1,6dci turbo 130hp harici hiçbir motorunu önermiyorum reno ailesinin.. 1,6dci sessizliği ve performansına söyleyecek hiçbir şey yok.. C Sınıfına göre güzel bir motor...
      11-09-14, 10:52 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    4. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      29-06-14
      Nereden
      pendik
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      salih
      Soyisim
      yıldız
      Araç
      Citroen XSARA 2 SX

      Selam;
      Kullandınızmı bilmiyorum ama 1.2 tce (turbo) edc hakkında ne düşünüyorsunuz. Yakıt olarak 0.9 dan az yakar herhalde. Bahsettiğiniz motor titreşimininde olacağını sanmam.
      Bu konuda bir yorumunuz varmı?


      Alıntı ERGIN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Uzun zamandır otomobil forumlarından aktif olarak faydalanan bir kullanıcı olarak bugüne kadar test etmiş olduğum araçlar hakkındaki subjektif izlenimlerimi, araç satın alma veya bilgi sahibi olma açısından ihtiyacı olan diğer forumdaşların faydalanabilmesi için tek başlık altında toplamak istedim. Amacım ne kimsenin aracını övmek ne de kötülemektir, sadece 15 senelik bir sürücü ve 20 senelik bir otomobil sever olarak tekrar belirtiyorum subjektif olarak paylaşımda bulunmaktır. Otomobil sever değilde marka fanatiği olan, ömrü hayatı boyunca 2 model kullanıp en iyi araçları bunlar sanan, iyi sürücülüğü ergen kalmış çocuklar gibi "geçen TEM'de elemanın birine 3 boy fark attım, deli makas çaktım" sanan tiplerin okumamasını önemle rica ederim. Şu an eski yazılarımı bir başlıkta toplamanın yanı sıra katılacağım yeni test sürüşlerini de zamanla ekleyeceğim.





      Renault Clio IV Icon 0.9 Turbo - 16/10/2012


      Arkadaşlar sonunda bu hafta sonu yeni Clio'yu test etme imkanı buldum. Fikir vermek amaçlı tamamen kendi izlenimlerimi paylaşmak isterim. Başlamadan önce araç sorumlusu Yücel Bey'e bu kadar uzun bir test talebini (Mecidiyeköy-Çağlayan-Kasımpaşa-Taksim-Kabataş-Beşiktaş-Zincirlikuyu-Mecidiyeköy) kırmayıp kabul ettikleri teşekkür ederim. Araç 0.9 Lt Icon donanım paket düz vites Clio 4'tü.

      +'ları:

      - Tasarım. Normal koşullarda her zaman tasarım beğenisi her zevke göre değişir derim, halen aynı düşüncedeyim; yani şık veya çirkin yorumunda bulunamam, bulunmam ancak araç hakkında su götürmez bir gerçek, inanılmaz dikkat çekici olduğu. Bu çekicilik eminim bu aracı satın alacak sahiplerini oldukça mutlu edecektir. Hele o kırmızısı yok mu...
      - Kalite. İç mekanda seçilen malzemeler yer yer çok kaliteli yer yer ucuz plastik seçilerek harmanlanmış ancak işçilik başarılıydı. Parça aralıkları homojenliği, ses yapmaması vs...
      - Çekiş hissi. Aracın motorunu 2500 devirin üstünde tuttuğunuz sürece çekiş çok iyi, alt devirlerden gelen torkun etkisiyle çoğu 1.4 'ten seri hissettirirken sübjektif olarak 1.6'lara bile kafa tutabilirmişsiniz hissi veriyor. 120'den sonra nefesi kesilmeye başlayıp hızlanma yavaşlasa da son sürate ulaşma isteği yeterli.
      - Kişiselleştirme seçenekleri. Aracın iç mekanını, jantlarının tasarım ve rengini, araç üzeri çıkartmaları, direksiyon kaplamasının rengini, kapılardaki yan çıta kaplaması tip ve rengini ve daha bir çok sunduğu seçenek ile kullancısına has, özel bir otomobil kullanma hissini yaşatabilmesi açısından çok başarılı.
      - Tüketim. Aracın tüketimi beklendiği kadar düşük değil ancak özellikle Opel'lerde karşılaşılan model bazında muadillerine göre turbolu versiyonlarının aşırı tüketmesi durumu bu motorda yok. Ne çok az tüketiyor nede bir 1.6'dan fazla tüketiyor. Test güzergahında ciddi trafik olan bölümler olmasına karşılık ortalama 7,5 Lt/100 km'de kaldı.
      - Şanzıman. Geçen aya kadar eski bir Megane II 1.5 DCi Privilege kullanıcısı olarak şanzımanın geçişleri, vites yollarının kısalmasını ve oranları olarak çok başarılı buldum.
      - Direksiyon sistemi. Bu sınıf araçların ağırlıklı olarak şehiriçi trafiğinde kullanılacağı düşünülürse direksiyonun düşük hızlardaki yumuşaklığı çok başarılı. Tepkileri eski kasaya göre bariz iyileştirilmiş. Renault direksiyon konusunda sonunda eski hatalarından ders çıkarmış. Ancak yüksek süratte yeteri kadar sertleşiyor diyemem.
      - İç mekan genişliği. Aracın iç mekanı "sınıfına" göre çok rahat. Ön koltukları kendime göre ayarladığımda kardeşim arkada sıkışmadan oturabiliyordu. Bununla beraber omuz genişlik mesafeside sınıfına göre yeterliydi.
      - Donanım. Aracın donanımı kendi sınıfını aşıp neredeyse bir üst sınıfa kafa tutar hale gelmiş. (Navigasyon, gündüz farları, piano boyası kaplamalar, yokuş kalkış desteği, start&stop sistemi, tam otomatik klima vb...)
      - Klima çok başarılı soğutuyor. Bu hafta sonu hava sıcaklığı 27-28'lere vurmasına ve araç güneşte beklemiş olmasına rağmen klima 2 dakika içinde zehir gibi soğuk üflemeyi başardı.

      -'leri:

      - Kol dayama. Ya vites kutusu çok aşağıda tasarlanmış ya da kol dayama çok yukarıda çünkü kol dayama açıkken vitesi ancak bileğinizi kırarak değiştirebiliyorsunuz. Bu bir süre sonra rahatsızlık vermeye başlıyor. (Yükselik ayarı olduğunu sonradan öğrendim)
      - Motor titreşimi. Motor her ne kadar başarılı çekiş sunsa ve her nekadar denge mili kullanılmış olsa da 3 silindir titreşimlerini bariz hissettiriyor. Konfor açısından rahatsızlık vermesini bir kenara bıraktığımızda da aracın ilerleyen zamanlarda bu kadar titreşimle motor üst ve motor alt kulaklarını normal bir araca göre çok hızlı aşındıracağı ve periyodik masrafa neden olabileceği korkusu akıllarda soru işareti bırakıyor. (İnşallah DSG balonu gibi patlamaz bu 3 silindir furyası...)
      - Motor sesi. Alt ve orta devirlerde tatlı bir homurtuya sahip motor üst devirlerde daha önce hiçbir araçta duymadığım ve şahsen benim içimi gıcıklayan bir ses çıkarıyor. Açıkçası bu araçta en çok bu rahatsız etti beni.
      - Start&Stop sistemi. Oldukça faydalı bir özellik olmasına karşılık motoru yeniden çalıştırırken ciddi titreşime neden oluyor. (Belki 3 silindir yüzündendir.)
      - Yokuşta kalkış desteği. Bu da çok başarılı bir özellik olmasına karşılık kendi aracımdaki sisteme göre çok geç tepki vermesi yüzünden 2 sefer sıkıntı yaşattı. Siz gaz verip debriyajdan ayağınızı çektiğinizde araç öne atılıyor ancak frenler tepki vermekte yarım saniye geç kalıyor. Bunun ilerleyen zamanlarda yazılımla düzeltilmesini umuyorum.
      - Arka camlar. Bunca donanıma ve sınıf atlatan özelliklere rağmen arka camların manuel olması koskoca Renault'ya yakışmadı. (2013 Ocak ayı sonrası Icon donanımda arka camları elektrikli hale getirdiler)

      Özetle bir iki ufak kusur dışında ben aracı çok başarılı buldum. Kendime alır mıyım? HAYIR. Çünkü bu motor hem ileride motor kulakları ve turbo açısından çıkarabileceği masraflar hem de üst devirlerdeki motor sesinin kulak tırmalaması nedeniyle aracı tercih etmemi engeller. Ancak 1.6 atmosferik veya gelecek olan 4 silindirli 1.2 turbo modeli olursa düşünmeden alırım. Motor dışında araca şahsen bayıldım. (Bu yazımdan 3 ay sonra 1.2 Icon modelini kardeşime aldık

      Şahsi notum: 7/10
      Citroen Xsara2 1,6 SX manuel 2003
      Kia ceed 1,6 mation manuel 2012
      Peugeot 307 comfort otomatik 2006
      Renault symbol expresion comfort 2012
      Renault scenic dynamic otomatik 2003
      Hyundai elentra otomatik 2005
      Kia Pride 2000
      Seat ibiza 1993
      Skoda L200 1989

      06-11-14, 17:06 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    5. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      07-09-14
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      Ergin
      Soyisim
      G.
      Araç
      2013 Kia Cee'd 1.6 CRDI Concept Plus

      Alıntı slhyldz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Selam;
      Kullandınızmı bilmiyorum ama 1.2 tce (turbo) edc hakkında ne düşünüyorsunuz. Yakıt olarak 0.9 dan az yakar herhalde. Bahsettiğiniz motor titreşimininde olacağını sanmam.
      Bu konuda bir yorumunuz varmı?
      Bu motoru Captur'da deneme şansım oldu. İlk lansman döneminde Altunizade bayisinde vardı test aracı, halen var mıdır bilmiyorum. Test aracı Captur 1.2 Turbo EDC idi. Şanzımanı ne kadar beğenmediysem motoru da o kadar beğendim. Özellikle homojen dağıtılmış güç sayesinde her devirde istekli olması, sessiz ve devirlemeye istekli yapısı oldukça başarılıydı. Kıyas gerekirse 1.6 atmosferik motorlardan daha doyurucu geldi bana. Ancak tüketimi göreceli; Altunizade-Kısıklı-Libadiye-E5 Uzun Çayır-Altunizade güzergahında kullandığım aracın sıfırladığım ortlama tüketimi 9,8 gibi bir değer gösteriyordu, ki çok fazla zorlamadım aracı. Sakin kullanılırsa tüketim açısından da tatmin edeceğini düşünüyorum.
      Hayırdır, ufukta bir Clio 1.2 T EDC mi göründü?
      06-11-14, 18:12 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    6. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      18-11-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      berkan
      Soyisim
      okan
      Araç
      Ceed 13 Concept

      valla yakıyor gazı ayarlarlı kullanmazsan iki arkadasımın eşinde var ikiside 7-8lerde sürtüyor tam net degeri sorarım yine
      1881 - 193
      06-11-14, 19:02 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    7. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      29-06-14
      Nereden
      pendik
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      salih
      Soyisim
      yıldız
      Araç
      Citroen XSARA 2 SX

      Alıntı ERGIN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Bu motoru Captur'da deneme şansım oldu. İlk lansman döneminde Altunizade bayisinde vardı test aracı, halen var mıdır bilmiyorum. Test aracı Captur 1.2 Turbo EDC idi. Şanzımanı ne kadar beğenmediysem motoru da o kadar beğendim. Özellikle homojen dağıtılmış güç sayesinde her devirde istekli olması, sessiz ve devirlemeye istekli yapısı oldukça başarılıydı. Kıyas gerekirse 1.6 atmosferik motorlardan daha doyurucu geldi bana. Ancak tüketimi göreceli; Altunizade-Kısıklı-Libadiye-E5 Uzun Çayır-Altunizade güzergahında kullandığım aracın sıfırladığım ortlama tüketimi 9,8 gibi bir değer gösteriyordu, ki çok fazla zorlamadım aracı. Sakin kullanılırsa tüketim açısından da tatmin edeceğini düşünüyorum.
      Hayırdır, ufukta bir Clio 1.2 T EDC mi göründü?
      Şuan için ceedde devam. 2015 sonu veya duruma göre 2016 sömestir tatiline kadar otomatik bir araba alacağım.
      Aslında ceed almadan önce az kalsın sıfır km. 1.2 tsi dsg leon alacaktım. Hem sürüş hem yakıt durumunu test etmiştim. Ama kısmet olmamıştı. Ceed almam tamamen tesadüf oldu.
      Clio 1.2 tce motorunda testlerde çok başarılı olduğunu söylüyorlar. Renaultun motorlarına olan güvenim ve tecrübelerim bu motora sempati duymamı sağladı. Neden olmasın belki olur. Ayrıca EDC şanzumanlı araçlara sahip arkadaşlarımda çok memnunlar. Siz neden sevmediniz. O kadarmı kötü?
      Citroen Xsara2 1,6 SX manuel 2003
      Kia ceed 1,6 mation manuel 2012
      Peugeot 307 comfort otomatik 2006
      Renault symbol expresion comfort 2012
      Renault scenic dynamic otomatik 2003
      Hyundai elentra otomatik 2005
      Kia Pride 2000
      Seat ibiza 1993
      Skoda L200 1989

      06-11-14, 19:12 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    8. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      18-11-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      berkan
      Soyisim
      okan
      Araç
      Ceed 13 Concept

      gaza ayarlı basmadıgın takdirde yakıyor(özellikle bayan kullanması) iki arkadasım eşlerine aldı ikiside 8-9litrelerde geziyor 1.2 turbo edc ile
      1881 - 193
      06-11-14, 19:14 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    9. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      29-06-14
      Nereden
      pendik
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      salih
      Soyisim
      yıldız
      Araç
      Citroen XSARA 2 SX

      Sasırmadım desem yeridir. Benim kafamda kurduğum değerler 6,5 - 7 lt karma tüketimiydi. Onların oturduğu yer neresi. Belki yogun trafiğe giriyorlardır. Birde bayan kullanınca

      (Eşimle benim kullanmam arasında 2lt. oynuyor )

      Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      gaza ayarlı basmadıgın takdirde yakıyor(özellikle bayan kullanması) iki arkadasım eşlerine aldı ikiside 8-9litrelerde geziyor 1.2 turbo edc ile
      Citroen Xsara2 1,6 SX manuel 2003
      Kia ceed 1,6 mation manuel 2012
      Peugeot 307 comfort otomatik 2006
      Renault symbol expresion comfort 2012
      Renault scenic dynamic otomatik 2003
      Hyundai elentra otomatik 2005
      Kia Pride 2000
      Seat ibiza 1993
      Skoda L200 1989

      06-11-14, 19:19 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    10. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      29-06-14
      Nereden
      pendik
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      salih
      Soyisim
      yıldız
      Araç
      Citroen XSARA 2 SX

      Birde bu yakıt sarfiyatı çok göreceli bir durum. Benim ceed pendik - çayırova arası 5-5,5 lt ortalama yakıyor. Ben satın aldığımda 8 lt ortalaması vardı. Yani kullanıcıdan kullanıcıdan kullanıcıya değişiyor.
      Leon içinde 7,5- 8 lt yakar dediler. Ben araca yabancı olduğum halde 6,5 lt. ile testi tamamlamıştım.

      Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      gaza ayarlı basmadıgın takdirde yakıyor(özellikle bayan kullanması) iki arkadasım eşlerine aldı ikiside 8-9litrelerde geziyor 1.2 turbo edc ile
      Citroen Xsara2 1,6 SX manuel 2003
      Kia ceed 1,6 mation manuel 2012
      Peugeot 307 comfort otomatik 2006
      Renault symbol expresion comfort 2012
      Renault scenic dynamic otomatik 2003
      Hyundai elentra otomatik 2005
      Kia Pride 2000
      Seat ibiza 1993
      Skoda L200 1989

      06-11-14, 19:26 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    Konu Bilgileri

    Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

    Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

    Visitors found this page by searching for:

    reno clio 09turbo icon ne kadar yakar

    clio 0.9 motor sesi

    otomatik viteste ani fren sonrasi boşa aliyor

    clio 4 0.9 motor sesi

    0.9 3 silindir motor mu iyi 1.2 motor mu iyi

    clio 0.9 mu 1.2 mi

    ceed 1.2 turbo

    clio o.9 mu 1.2 mi

    clio o.9 yorum

    kia ceed 1.2 turbo

    yeni clio 0.9 mu 1.2 mi

    renault clio 0.9 turbo icon start&stop forum

    renault clio 1.2 mi 0.9 mu icon

    clio 4 0.9 icon forum

    clio 0.9 turbo icon motor sesi

    renault clio 0.9 forum

    renault clio 4 1.2 mi 0.9 mu

    clio 0.9 forum

    symbol 0.9 forum

    renault clio 0.9 icon forum

    clio 2012 0.9 yokus kalkis destegi

    clio 4 1.2 icon 0.9 mu

    SEO Blog

    Yer imleri

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64