Kia Ceed Türkiye Destek Forumu

Kia Ceed / Pro Ceed / Ceed SW / Forum Sitesi - vBulletin

Kia Ceed Türkiye Destek Forumu
  • CeedclubTR Forumu'na Hoşgeldiniz!
  • Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz.
    Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt Olmalısınız. Foruma üye olarak konu açabilir, konuları cevaplayabilir, anketlerde oy kullanabilir, anket oluşturabilir, üyelere oy verebilir, mesajları beğenebilir, durumunuzu güncelleyebilir, üyeler arasında özel mesaj alıp gönderebilir ve daha birçok şey yapabilirsiniz.
    Üye değilseniz buradan Kayıt Olun.

    Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
    Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
    1. Durumu:
      Çevrimdışı
      Super Moderator

      Üyelik tarihi
      05-10-11
      Nerden
      35 İzmir
      İsim
      Rasim
      Soyisim
      Yetiş
      Araç
      İ30CW A/T Elite (DCT)

      Dün oğlumun kullandığı procee'd'in yolcu tarafındaki bozulan cam kaldırma düğmesinin değişimi için oğlumu Ankara Mebbaşayar servisine gönderdim. Amaç çocuk kendi arabasıyla ilgili sorunları kendi çözsün idi. Ama genç olunca sallamamışlar, bizimki de bastırmış parayı yaptırıp getirmiş. Buraya kadar sineye çekilebilir bir durum ama kıytırık bir konuda takınılan tavır sineye çekilecek gibi değil.
      Olay şu, cam kaldırma düğmesinin tırnakları kırılmış.
      Düğme üzerinde çizik var mı? yok.
      Darbe var mı? yok.
      Tornavida benzeri bir aletle kanırtma açmaya çalışma gibi bir iz var mı? yok.
      Ama tırnakların kırılması kullanıcı hatasıymış. Fabrikasyon bir hata varsa garanti kapsamına girermiş.
      Bak sen, bizim yetkili servisteki uzman ötesi yetkili kişi bir bakışta fabrikasyon hatası olmadığını anlayıvermiş. Sürücü tarafında sürekli kullanılan düğme taş gibi, onda bir şey yok. Kırk yılda bir oturulan yolcu tarafındaki düğme dandik iki kez dokunduğunda tırnakları kırılıveriyor.
      Hadi kırıldı yenisini tak, nasıl olsa bedeli ödenecek. Takılamazmış efendim çünkü parça yokmuş. Yapıştırılıp sorun çözülecekmiş. Bizim çocuk tecrübesiz ya ne yapsın, öyle olsun demiş. Neyse yapılmış, ücret 30.68 Tl. Açıklama, mekanik işçiliği. Yapıştırmanın adı mekanik işçiliği olmuş.

      Kimse yanlış anlamasın burada itiraz ödenen paraya değil. Sergilenen tavıradır.

      Eyyyyyyyy Çelik Motor,
      İki tıklamayla bozulan cam düğmesi yapıyorsun, niye sarf mazemesi olarak servisinde cam düğmesi bulundurmuyorsun?
      Servis çalışanlarını fabrikasyon hata olup olmadığını anlama becerisini kazandıracak hangi eğitimi verdin? açıkla sesimizi keselim.
      Yapıştırması 30.68 Tl olan düğmenin kendisi kaç liradır? 1030.68 Tl mi? bunu da açıkla bilelim.

      Sen, bunu okuyan Çelik Motor yetkilisi, şimdi diyeceksin ki, adamlar 30.68 Tl için yaygara yapıyor, ne kıl insanlar, allah bize bir daha böyle müşteri nasip etmesin, Kore'den kıl müşteri tesbit cihazı getirelim de bunlardan kurtulalım, bunlara araba satıp başımızı belaya sokmayalım.
      Bize itiraz etmeyen, peryodik bakım adı altında istediğimizi itelediğimiz üstüne bir de teşekkür eden müşteri lazım da diyebilirsin.
      Daha da ileri gidip zaten bizim filo kiralamadan işimiz tıkırında bu müşterilere gerek yok da diyebilirsin.
      Ancak, bir araç sattığında nasıl alan adam bedelini ödeyip yükümlülüğünü yerine getiriyorsa, sen de kızsan da, bozulsan da sattığın aracın arkasında duracaksın yeri geldiğinde bu sözlere muhatap olacaksın. Bu da senin yükümlülüğün. Canın isterse yaptır, isterse yaptırma havasına giremezsin, gerekli özeni gerek maddi, gerekse manevi göstermek zorundasın.
      Bugüne kadar sahip olduğu araçları yetkili servis dışında hiç bir yere götürmeyen ben ilk defa garantinizin canı cehenneme deme noktasına geldim.
      Hadi bir hata yaptım cee'd sw aldım, hata yapmakla kalmayıp işi enayilik noktasına taşıyıp bir de procee'd aldım. Senin benim bu enayiliğimi her seferinde yüzüme vurmaya ne hakkın var?
      Bu forum da Kia'nın Türkiye'de neden itibarı yok diye tartışıyor arkadaşlar. Niye yok? İşte senin bu dandik mevzulardaki tavrından dolayı yok.
      Yok cam fitili, yok cam kaldırma düğmesi vs. gibi basit konulardaki tavırlarınızdan dolayı kockoca Kia firmasının itibarını iki paralık ettiniz.
      Servislerinizi para tuzağı haline dönüştürdünüz, servis çalışanının ağzından ilk çıkan söz garanti kapsamına girmezi kendinize rehber edindiniz. Yıllardır 5 yıl garanti adı altında tüketicileri uyutmaya kalktınız, kurnazlığınızı bilgelik sanma gafletine düştünüz.
      Size burada defalarca eleştiri gelmesine rağmen, sizi arayanlara forumda yazılanlara itibar etmeyin deme saygısızlığını gösterdiniz. Ama bu forum sayesinde bir ölçüde artan satışlarınızdan memnun olup ellerinizi ovuşturdunuz. Adınıza kurumsal firma deyipde bir gün burada bu eleştirilere olumlu ya da olumsuz yanıt vermediniz.
      Soruyorum, burada yazınca incileriniz mi dökülür? Yoksa avam tabakasıyla muhatap olmakla kurumsal kimliğiniz mi aşınır?
      Siz daha hala bu forumu ciddiye almayın ama insanlar, en azından aklı başında olan insanlar internette arama motoruna Kia, cee'd, rio yazdıklarında burada yazılanlarla karşılaşmayacaklar mı? Acaba demeyecekler mi?
      Daha neler yazarım, neler. Ama uzun yazmak karşıdakinin anlayışı ile doğru orantılı olduğu için burada kesiyorum.
      Madem bu kadar şikayetcisin servise gelme, hatta yakınından bile geçme kardeşim demeyin, ben bu arabaları alırken bu hakkı da satın aldım. Sen de Türkiye Cumhuriyeti devletine bu araçları ithal etmek istediğinde bu taahhütü yerine getireceğine dair söz verdin.
      Servise gelip gelmeme benim hakkımdır, sen bunu engelleyemezsin. Canım isterse gelirim, isterse gelmem. Kurumunuzu da yasal çercevede eleştirmek tüketici olmaktan kaynaklanan en doğal hakkımdır. Her tüketici de bunu böyle bilsin, bedel ödeniyorsa açıklama istemek en doğal haktır. Burada bir lutuf söz konusu değildir.

      Buyrun Çelik Motor yetkilileri zahmet edip bir açıklama yapın, eleştirilerin haksız olduğunu kanıtlayın. Ben de sizden özür dileyeyim.
      Yanıt vermediğiniz takdirde belki haberlerli olmamıştır diyerek bu yazımı mailinize göndereceğim.
      Beni Twitter`da Takip Et
      10-01-14, 14:46 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    2. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Aşığı

      Üyelik tarihi
      07-10-13
      Nereden
      Göynük - Bolu
      Nerden
      14 Bolu
      İsim
      Sezar
      Soyisim
      Yerlikaya
      Araç
      Kia Ceed Concept Plus AT

      Abi yazdıklarının her kelimesine katılıyorum. Bu sorunları okudukça acaba kia markasını seçmekle acaba yanlış mı yaptım diye sormuyor değilim kendime! 8 Yıl Peugeot kullandım evet bazı sıkıntıları bende yaşadım bu süreçte ama müşteri memnuniyeti konusunda son 4-5 yılda büyük aşama kaydetti peugeot ama yıl olmuş 2014 şu kıytırık sorunlara bile çözüm üretemeyen kia distribütör çelik motorun ve kia servislerinin tavrı haline bak. 5 yıl bu araca binme mecburiyetim de servis ve distribütör sorunları canımı iki kat sıkar oldu.
      Tek temennim kendi adıma umarım 5 yıl içerisinde yetkili servisten kaynaklı sorunlar yaşamamak.
      Umarım bu yazılanları da takip ediyorlardır kia yetkilileri. Çünkü ben ve benim gibi bir çok insan özellikle bu ve diğer kia forumlarında ki paylaşım,memnuniyet ve şikayet konularını dikkate alarak aracı tercih ediyor. Mesela yakıt tüketim konusunda olan şikayetler haricinde diğerlerini pekte önemsemedim aracımı alırken bunun gibi çoğu insanın aracı tercih kriterlerinde büyük etkisi var bu forumun.
      Size geçmiş olsun diyor umarım bu saçma sapan tavıra yakın zamanda tüm kia yetkili servislerinin ve çelik motorun bir son vermesini diliyorum.
      "Bu memleket tarihte Türk’tü, hâlde Türk’tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır."
      Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
      Karanlıkta Aydınlıktır FENERBAHÇE
      Futbol Bir Oyundur,FENERBAHÇE İse Aşktır!!





      2013 Ceed Concept Plus AT


      10-01-14, 15:17 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    3. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      05-04-12
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      Berk
      Soyisim
      URAL
      Araç
      Kia Ceed Motion

      Rasim abi yazdıklarına katılıyorum , bu gibi olaylardan sonra ben 2. sene dolduktan sonra servise gitmem. Daha garanti kapsamı içindeyken herşeyi yokuşa süren servislerin , 2 sene sonrasında iyi niyet kapsamına alacaklarına inanmıyorum.
      10-01-14, 18:47 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    4. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      14-05-11
      Nereden
      ist.

      kullanıcı hatası olabilir gerçekten sadece ücreti biraz fazla almışlar.
      bence büyütülecek birşey değil.
      geçmiş olsun Rasim abi.
      10-01-14, 20:58 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    5. Durumu:
      Çevrimdışı
      Super Moderator

      Üyelik tarihi
      05-10-11
      Nerden
      35 İzmir
      İsim
      Rasim
      Soyisim
      Yetiş
      Araç
      İ30CW A/T Elite (DCT)

      Alıntı rayen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Kimse yanlış anlamasın burada itiraz ödenen paraya değil. Sergilenen tavıradır.
      @omurkadir mesajımdaki bu bölümü atlamışsın sanırım. Derdim de garantiye girsin değildir. Gerekirse ve hakkımsa 10 kuruşluk conta için bile ortalığı ayağa kaldırırım. Bu benim için prensip meselesidir.
      10-01-14, 22:53 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    6. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      28-10-13
      Nerden
      İzmir
      İsim
      Serkan
      Soyisim
      OĞUZ
      Araç
      2013 KİA CEED PREMİUM

      Rasim abi yazdıklarına katılmamak elde değil, umarım okuyan ve cevaplamaya yanaşan birisi çıkar.Memlekette hangi marka olursa olsun para budalalığı yapmakta ısrarcı olanlar koskoca firmaları iki paralık hale getiriyor sonrada marka tutmuyor şeklinde serzenişte bulunuyorlar.Bende garanti konusunda 5 yıl gerçekten tercih sebebi olur diye Kia markasını seçtim ancak kullanıcı hatası adı altında gittiğin birçok şikayetten eli boş dönme korkusu benide sarmadı değil.Kia kullandığım süreçte çok ciddi bir sıkıntı yaşamadım ancak yaşarsam daha büyük bir sıkıntıyı servis ile yaşayacağımı düşünmeye başladım.Dediğiniz gibi mevzu verilen ücret değil ancak yaklaşım tarzı ileride sıkıntı yaratacağının habercisi gibi.Genelde dar kafalı,kısa vadeli,önceliği hizmet memnuniyeti olmayan insanlara bayilik verilirse sonunun bu şekilde olması kaçınılmaz.
      10-01-14, 23:49 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    7. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      07-01-14
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      Çağatay
      Soyisim
      ASLAN
      Araç
      VW GOLF 7 HİGHLİNE DSG

      her kullanıcı bu şekilde hakkını savunursa o zaman hizmet almamız her alanda daha kaliteli olur. bence şikayetinizi sikayetvar.com üzerinden çelik motora iletin.
      tekrarını yaşamamanızı dilerim...
      11-01-14, 11:36 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    8. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      04-08-11
      Nereden
      istanbul
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      ERKAN
      Soyisim
      AYHAN
      Araç
      proceed gt

      Ben servis ve hizmette kia da bugune kadar zerre sikinti yasamadim. Ama anladigim kadariyla servisler arasinda standart bir yaklasim yok. Rasim abinin bahsettigi problemi kendi servisimde yasayabilecegime imkan vermiyorum. Bence ikili iliski karsilikli iyi niyet emege saygi cercevesinde problemler cozulur. Sozun kisasi turkiyede hangi firma olursa olsun iyi iliskilerle sikintilar asilir diye tahmin ediyorum. Umarim tekrari yasanmaz. Selamlar
      11-01-14, 12:33 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    9. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      15-05-11
      Nereden
      istanbul

      Alıntı rayen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      @omurkadir mesajımdaki bu bölümü atlamışsın sanırım. Derdim de garantiye girsin değildir. Gerekirse ve hakkımsa 10 kuruşluk conta için bile ortalığı ayağa kaldırırım. Bu benim için prensip meselesidir.
      Gecmis olsun! Sw Bagaj perdesi bakalit turma parcalari icin benzer Sorun yasadim. Yurtdisinda tek global bulten ile sportage ve Kia sw lerde bedelsiz degisim yapilirken, turkiye bulteninde Celik motor nedense sw leri cikarmis sadece sportage icin degisim yapiliyordu. Parasi 20 lira tuttu , olmazsa olmaz bir parca, olmayinca bagaj perdesi kullanilamiyor, yurtdisindaki bulteninden bakalit parca icin mobis parca kodunubulamasak komple bagaje perdesi sistemini iteleyeceklerdi, 1000 liracik
      Ceed Forever
      2012 Arctic White ,1.6 Crdi Concept SW SR 128 PS, A/T
      2010 Silver Grey , 1.6 Crdi Motion HB 115 PS, M/T ( Sold)
      2008 Silver Grey , 1.6 Crdi Cool HB 90 PS, M/T ( Sold )
      http://ercan79001.blogspot.com/
      11-01-14, 15:24 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    10. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Aşığı

      Üyelik tarihi
      08-05-12
      Nereden
      Edirne
      Nerden
      22 Edirne
      İsim
      Emre
      Soyisim
      Akçay
      Araç
      Pro Ceed GT

      Aynı sorunları bende yaşadım. Hak veriyorum Rasim abiye.
      Pro Ceed GT
      12-01-14, 13:48 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    Konu Bilgileri

    Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

    Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

    Visitors found this page by searching for:

    ka ceed fabrikasyon hatalar varmi

    SEO Blog

    Yer imleri

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64