Kia Ceed Türkiye Destek Forumu

Kia Ceed / Pro Ceed / Ceed SW / Forum Sitesi - vBulletin

Kia Ceed Türkiye Destek Forumu
  • CeedclubTR Forumu'na Hoşgeldiniz!
  • Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz.
    Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt Olmalısınız. Foruma üye olarak konu açabilir, konuları cevaplayabilir, anketlerde oy kullanabilir, anket oluşturabilir, üyelere oy verebilir, mesajları beğenebilir, durumunuzu güncelleyebilir, üyeler arasında özel mesaj alıp gönderebilir ve daha birçok şey yapabilirsiniz.
    Üye değilseniz buradan Kayıt Olun.

    Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
    Toplam 25 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
    1. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      07-05-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      talha
      Soyisim
      kaan
      Araç
      yeni ceed concept plus

      20130524_173023.jpg arabayı yıkadım ama bu çöküntü ve astara kadar boyanın kazınması canımı sıktı.arabayı derslerimin yoğunluğundan dolayıda cok kullanamıyorum.butun hevesim bir çöküntüden gittinerde ne kadara yaptırabilirim acaba?bu vesileyle arabamında fotoğraflarının paylaşiyim dedim20130525_140355.jpg20130525_140335.jpg20130525_140245.jpg
      Eklenen Resimler Eklenen Resimler
      Beni Twitter`da Takip Et
      26-05-13, 17:32 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    2. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      01-04-13
      Nerden
      Bingöl
      İsim
      fatih
      Soyisim
      temizsu
      Araç
      Kia, Ceed, Concept Plus

      Geçmiş olsun talha. o şerefsizlerden her yerde var maalesef bu arada siyah ceed görmek mutlu etti nihayet ya. Kim görse benim yavruyu beyaz yada gri alsaydın diyo. sinir oluyom anasını satayım
      26-05-13, 17:36 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    3. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      07-05-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      talha
      Soyisim
      kaan
      Araç
      yeni ceed concept plus

      abi metalik siyah ve kurşun gri 2 ceed aldık.siyaha film yaptırdım ve sürekli cilalıyorum.siyahım çekiciliği temizken üst düzeyde kurşun gri de çok iyi ama ben renkten memnunum
      26-05-13, 17:42 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    4. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      01-04-13
      Nerden
      Bingöl
      İsim
      fatih
      Soyisim
      temizsu
      Araç
      Kia, Ceed, Concept Plus

      Alıntı kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      abi metalik siyah ve kurşun gri 2 ceed aldık.siyaha film yaptırdım ve sürekli cilalıyorum.siyahım çekiciliği temizken üst düzeyde kurşun gri de çok iyi ama ben renkten memnunum
      eyvallah
      26-05-13, 17:45 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    5. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      07-05-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      talha
      Soyisim
      kaan
      Araç
      yeni ceed concept plus

      sizde ne renk var abi
      26-05-13, 17:46 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    6. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      01-04-13
      Nerden
      Bingöl
      İsim
      fatih
      Soyisim
      temizsu
      Araç
      Kia, Ceed, Concept Plus

      Alıntı kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      sizde ne renk var abi
      yukarda belli olur demiştim ama.. renktaşız
      26-05-13, 18:00 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    7. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      07-05-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      talha
      Soyisim
      kaan
      Araç
      yeni ceed concept plus

      Alıntı babıesrar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      yukarda belli olur demiştim ama.. renktaşız
      temizlik zor çizikler belli oluyor nazara geliyor ama siyah candır
      26-05-13, 18:03 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    8. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      01-04-13
      Nerden
      Bingöl
      İsim
      fatih
      Soyisim
      temizsu
      Araç
      Kia, Ceed, Concept Plus

      Alıntı kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      temizlik zor çizikler belli oluyor nazara geliyor ama siyah candır
      aynen öyle valla. napsam netsem o lanet kılcallar belli oluyor. ama temizken öyle bi görünüyo ki nomızsız
      26-05-13, 18:10 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    9. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      07-05-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      talha
      Soyisim
      kaan
      Araç
      yeni ceed concept plus

      Alıntı babıesrar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      aynen öyle valla. napsam netsem o lanet kılcallar belli oluyor. ama temizken öyle bi görünüyo ki nomızsız
      arexons hızlı cila var arabnın üzerini biraz yağlı bırakıyor çizikler az oluyor haliyle.birde michelin oto cila koruma var oda etkili deneyebilirsin.arexons bauhaus da,michelin de real marketlerde satılıyor.her senede boya koruma yaptırdın mı minumum çizikle atlatırsın abi
      26-05-13, 18:14 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    10. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      01-04-13
      Nerden
      Bingöl
      İsim
      fatih
      Soyisim
      temizsu
      Araç
      Kia, Ceed, Concept Plus

      Eyvallah kardeşim. Aldım aslında onlardan. Meguiars ve sonax marka.. Senin önerilerini de aklımda tutacagim.
      26-05-13, 18:41 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    Konu Bilgileri

    Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

    Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

    Visitors found this page by searching for:

    cızlar

    çızlae
    SEO Blog

    Yer imleri

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64