Kia Ceed Türkiye Destek Forumu

Kia Ceed / Pro Ceed / Ceed SW / Forum Sitesi - vBulletin

Kia Ceed Türkiye Destek Forumu
  • CeedclubTR Forumu'na Hoşgeldiniz!
  • Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz.
    Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt Olmalısınız. Foruma üye olarak konu açabilir, konuları cevaplayabilir, anketlerde oy kullanabilir, anket oluşturabilir, üyelere oy verebilir, mesajları beğenebilir, durumunuzu güncelleyebilir, üyeler arasında özel mesaj alıp gönderebilir ve daha birçok şey yapabilirsiniz.
    Üye değilseniz buradan Kayıt Olun.

    Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
    Toplam 26 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
    1. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      15-08-11

      Merhaba,
      31.12.2010 tarihinde MEB BAŞAYAR bayiinden Kia marka 2011 model Cee’d 115HP 1.6 DSLHB MT gümüş gri bir otomobil aldım. Aracımın 2011 yılı mart ayında sağ arka kapı tarafından rahatsızılık verici bir ses çıkarttığını fark ettim ve MEB BAŞAYAR Kia servisine aracımı götürdüm. Bir süre sonra aracımın yapıldığını bildirdiler ve teslim ettiler. Teslimat sırasında aracın arka tarafından baktığımda arka camın sağ alt köşesiyle stop farının arasının açıklığının, sol stop farıyla camın sol alt köşesindeki açıklıktan daha fazla olduğunu fark ettim. [img width=500 height=375]http://img641.imageshack.us/img641/2711/dsc07172r.jpg[/img]
      Bunu kaporta ustayla görüştüm, fabrikasyon hatası olduğunu, bunun doğal bir olay olduğunu, el yapımı araç olmadığı için böyle bir hata olduğunu söyledi ve bunun garip bir açıklama olmasına rağmen aracı teslim aldım. Fakat aracımla trafiğe çıktığımda sağ arka kapıdan gelen sesin devam ettiğini fark ettim. Sağ arka kapıya yapılan müdaheleye rağmen yine aynı sonucu aldım. En son bu sebepten gittiğimde, nasıl olduysa kapının serviste bulunan çalışanın, kapının kilit bölümüyle oynamasından sonra artık kapının sağlıklı bir şekilde kapanmadığını gördüm. Defalarca kapıyı sertçe kapattı. Ama olmadı. “Parçanın değişmesi gerekiyor.” dedi ve parçanın gelmesini bekledim. Parçanın geldiğini haberi geldi. Aracı götürdüm teslim ettim. Daha sonra yeni parçanın takıldığını bana bildirdiler. MEB BAŞAYAR Kia servisine gittim ve artık gönül rahatlığıyla binerim diyerek aracı aldım ve trafiğe çıktım. Yine aynı sorun oldu. Artık kapıma yapılan son muameleyi gördükten sonra, GARANTİM OLMASINA RAĞMEN BUNDAN SONRA AYNI SEBEPTEN DOLAYI SERVİSE GÖTÜRMEKTEN VAZGEÇTİM. Bu problemle ilgili defalarca değişik tarihlerde MEB BAŞAYAR Kia servisine gittim. Maalesef tarihleri buraya yazamıyorum çünkü, MEB BAŞAYAR Kia servisi ve Çelik Motor servise geldğim tarihleri bana vermek istemedi. 19.10.2011 tarihinde maddi hasarlı bir trafik kazası geçirdim. Aracıma sağ ön kapıdan bir araç çarptı. [img width=500 height=373]http://img818.imageshack.us/img818/7343/imageokt.jpg[/img]
      Aracı sonraki bir tarihte servise götürdüm ve aracın sağ ön kapısının değişmesi gerektiği bana söylendi. Bu yazıyı yazmadan 6-7 ay önce bana orijinal kapının sadece çekiçlenerek düzeltileceği söylenmesine rağmen 2 hafta önce kapının değişmesi gerektiği söylendi. Ben yine tabi ki kabul ettim. Ne de olsa araç garanti kapsamında.
      Türkiye’de bir aracı başka bir şahısa satmak isterseniz, parçası değişmiş olan aracı değil, üzerindeki parçanın boyanarak veya düzeltilerek tekrar kullanılanını daha çok kabul görür ve daha rahat karşı tarafa satılır. İşte bu sebepten aracımın değeride düştü. 01.06.2012 tarihinde cruise control kitini kendi adıma yine kendi çabalarımla PYM Otomotiv Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi aracılığıyla, DANCAR firmasından sipariş verdirmeseydim bu hafta aracımı satacaktım. Türkiye’de değişik Kia servisleri 2000-6000 TL arasında fiyat verdikleri cruise control kitini yurtdışından gümrük dahil 490€ (1130 TL) aldım. Bulunduğum ülkede Kia servislerinin biçtiği fiyatlar diğer ülkelere göre çok fahiş. Bu yüzden insanlar Kia araçları Sportage ve Sorento haricinde tercih etmiyorlar. Ayrıca servisler o kadar bilgisiz ki maalesef böyle bir parçanın varlığından bile haberleri yok.
      Hasarlı kapıyı düzelttirmek için özel bir servise götürsem daha sonradan garanti kapsamından çıkabileceği korkusu vardı. Bana yeni kapı için siparişin verileceği söylendi ve o gün istek yapıldı. Ben kapının boyanarak gönderileceğini zannetim. Sonradan öğrendim kapı ham haliyle gelip serviste boyanıyormuş. Kapının geldiğini yine kendi imkanlarımla servisi arayarak öğrendim. Aracımı servise teslim etmek için gittiğimde kapıyı yapan ustayla görüştüm. Araç satılırken bize daha sonradan oluşabilecek herhangi bir hasarda hasar gören yerin boyasının arabanın üzerinde bulunan barkod numarasına göre boya karışımını hazırlanarak boyandığını söylemişlerdi. Boyayı yapacak ustaysa aracın güneş ışınlarına mağruz kalarak renginin değişmiş olabileceği, araçla aynı renk tonunu tutması için yeni bir boya karışımının yapılarak yeni kapının boyanacağını söyledi.
      Aracımı 04.06.2012 günü saat 08.30’da servise bıraktım. Ne zaman alabileceğimi sorduğumda 06.06.2012 günü alabileceğim söylendi. 06.06.2012 günü saat 16:50 civarında servisi aradım ve aracın işinin bitmediğini öğrendim. 07.06.2012 günü saat 11:00 civarında yine servisi aradım ve bana aracın işleminin bittiğini söylediler. Maalesef servis, müşterisini bilgilendirme konusunda çok kötü. Aracı teslim edecekleri sırada aracın ön tarafından sağ ön kapıya baktım ve şok oldum. [img width=500 height=375]http://img208.imageshack.us/img208/7627/imagetuv.jpg[/img]
      Kapı bariz bir şekilde boyalı olduğu belli oluyordu. Servis müdürü yine müşteri olarak beni sakinleştirmek için bana 1-2 gün güneş ışınlarına maruz kalmasını eğer renk tutmazsa pasta-cila işlemi uygulanabileceğini söyledi. Maalesef Cee’d model araçların boyalarının kötü bir şöhreti var. Pasta uygulamasının arabanın boyasını inceltecek olması beni üzdü. Aracı gerçekten ihtiyacım olduğundan dolayı bu olanlara rağmen teslim aldım.
      İşyerime gittim ve otoparka park edip kapıyı açıp birde aydınlık bir ortamda bakmak istedim. Bundan sonra yazmış olduğum şikayetlerim ek olarak gönderdiğim resimlerde görülecektir. Kapının rengi bariz bir şekilde arabanın gerçek renginden açık bir tondaydı. Kapının montajına baktım. Yine aynı şey oldu. Kapının montajı sırasında sözde servis müdürü başında durarak bizzat ilgilendiğini söylemişti. KAPININ HOPARLÖRÜN HİZASINDA İÇ TARAFTA BOYASI KALKMIŞ VE KAPININ ÜST MENTEŞESİNİN HİZASINDA ARABA GÖVDESİNDE TORNAVİDA İZİ VARDI. [img width=500 height=375]http://img820.imageshack.us/img820/7096/dsc07175v.jpg[/img]
      [img width=500 height=375]http://img833.imageshack.us/img833/3039/dsc07174p.jpg[/img]
      KAPIYA MONTE EDİLEN KAPI GÖĞSÜ TAM OTURTULMAMIŞ BAŞTAN SAVMA BİR ŞEKİLDE TAKILMIŞTI. [img width=500 height=375]http://img534.imageshack.us/img534/5630/dsc07180b.jpg[/img]
      [img width=500 height=375]http://img713.imageshack.us/img713/256/dsc07179g.jpg[/img]
      [img width=500 height=375]http://img225.imageshack.us/img225/8035/dsc07178v.jpg[/img]
      [img width=500 height=375]http://img21.imageshack.us/img21/1892/dsc07177e.jpg[/img]
      SERVİS ÇALIŞANI SAĞ ÖN KOLTUĞA HİÇBİR EK KILIF KOYMADAN ÇALIŞMA ELBİSESİYLE OTURARAK KAPIYI MONTE ETMİŞ VE KOLTUK KİR VE YAĞ İÇİNDEYDİ. [img width=500 height=375]http://img72.imageshack.us/img72/5633/dsc07185f.jpg[/img]
      Madem ki bir boya kodu var niye kapı boyanmadan gönderiliyor, serviste bulunan boya ustasının beceriksiz ellerine bırakılıyor ve bana sanki boya karışımı usta tarafından itinayla yapılacakmış gibi bir izlenim veriliyor? Defalarca servise sağ arka kapıdan ses geldiğini söylememe rağmen yapıldı denilerek neden kandırılıyorum?
      Ben ve eşim, Çelik Motor ve MEB Başayar Otomotiv’in 1,5 yıldan bu zamana kadar uygulamış olduğu çalışma tarzları yüzünden maddi ve manevi açıdan yıprandık. Eğer servisler, araçların torpido gözüne Çelik Motor’un reklamı olarak Türkiye haritalarını, kolonyalarını ve mendillerini koymak yerine ustalarının ve işçilerinin beceriksizliğiyle ilgilenselerdi bu şikayet yazısını size yazmak zorunda kalmayacaktım. Maalesef bu sebeplerden dolayı bu tarihten sonra Kia marka bir araç almayacağım ve Türk Silahlı Kuvvetlerinde görev yapan kişilere Kia markasının araçlarını tavsiye etmeyeceğim.

      Saygılarımla
      M.Bahadır YILMAZ


      Sent from my iPad using Tapatalk HD
      Meb Basayirin Hastasiyim...
      Beni Twitter`da Takip Et
      27-06-12, 09:38 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    2. Durumu:
      Çevrimdışı
      Moderator

      Üyelik tarihi
      01-02-12
      Nereden
      istanbul

      Çok geçmiş olsun ne yazıkki adam gibi servis ve usta bulmak çok zor. Garanti falan bence faso fiso. Özellikle boya konusunda Can abininde başına geldi servis boyacıları çok kötü renk tutmuyor ben aracımı kaskomun anlaşmalı olduğu bir yerde yaptırdım servise nazaran çok daha hızlı ve güzel oldu açıkcası.

      Birde sormak istediğim DANCAR daki cruise control kitlerine bende baktım nasıl aldınız? Nasıl getirttiniz? Bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
      coming soon...
      27-06-12, 09:45 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    3. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      15-08-11

      yaklasik 3 hafta once http://www.pym.com.tr/iletisim.html adesinde Yucel Bey ile goruserek aldirttim. Daha taktirmadim cunku servisler takmiyor. Yucel Bey Hyundai i30 lara taktiklarini soyledi. Zaten baska sansim kalmadigi icin Hyundai servislerine gidecektim. Nasil olsa ayni araba sayilirlar. 1,5 hafta icinde size test edip geri donebilirim.


      Sent from my iPad using Tapatalk HD
      Meb Basayirin Hastasiyim...
      27-06-12, 09:55 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    4. Durumu:
      Çevrimdışı
      Moderator

      Üyelik tarihi
      01-02-12
      Nereden
      istanbul

      [quote author=bahyil link=topic=1484.msg40895#msg40895 date=1340783743]
      yaklasik 3 hafta once http://www.pym.com.tr/iletisim.html adesinde Yucel Bey ile goruserek aldirttim. Daha taktirmadim cunku servisler takmiyor. Yucel Bey Hyundai i30 lara taktiklarini soyledi. Zaten baska sansim kalmadigi icin Hyundai servislerine gidecektim. Nasil olsa ayni araba sayilirlar. 1,5 hafta icinde size test edip geri donebilirim.


      Sent from my iPad using Tapatalk HD
      [/quote]
      haberlerinizi bekliyorum bu arada yardımcı olması açısından yapacağınız montaj aşama aşama aşağıdaki linkte gösterilmiştir. Çokta zor bir montajı yok kit elime gelirse ben kesin kendim takarım
      http://www.dancar.dk/PDF/JKH270.pdf
      coming soon...
      27-06-12, 09:58 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    5. Durumu:
      Çevrimdışı
      aLi
      Admin

      Üyelik tarihi
      12-05-11
      Nereden
      İstanbul
      İsim
      Ali
      Soyisim
      Tuzcuoglu
      Araç
      Kia Ceed Concept (Satıldı)

      Gerçekten çok olumsuz ve kötü bir tecrübe olmuş sizinkisi.Yazınızı baştan sona okudum.

      Çelik motor'a gereken yazilari ve şikayetinizi gönderdiğinizi düşünerek en kısa zamanda size geri dönüş yapmalarını servis tarafından yapılan bu hata ve eksikliklerin giderilmesine biran önce başlayacaklarını ümit ediyorum.

      Boyu konusu gerçekten kronik bir problem.Benimde aracimda 20cm genişliğinde lokal bir boya var serviste boyandi ama renk tonu tutmadığından dışarda kendi ustama tekrar boyattım. Aracımı seviyorum bu serviste yaşanan sıkıntılar biraz mide bulandiriyor ama düzelmesini umuyoruz.

      İnşallah en kısa zamanda sıkıntılarınız düzelir.
      27-06-12, 10:03 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    6. Durumu:
      Çevrimdışı
      Sam
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      25-12-11
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      Selman Amaç
      Soyisim
      MURAL
      Araç
      ProCeed GT

      Cok cok gecmis olsun boyle talihsizlikler insani gercekten aracindan sogutuyor. Ben sizin yerinizde olsaydim pesini birakmazdim aracimi bana duzgun bir sekilde vermelerini isterdim.
      TeamPASAOGLU*
      27-06-12, 10:36 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    7. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      15-08-11

      su an bilerek geri vermiyorum. Kore' ye ayni yaziyi gonderdim. Umarim gereken cezayi servise verirler. Bu arada kapinin faturasi kesilmemis. Tabi benim icinmi yoksa servis icin mi bu konu daha olumsuz olur bilmiyorum. Ben servisin cezalandirilmasi taraftariyim. İnşallah cezalandirilir. Araci alirken İhlas yuzunden cok musteri kaybettiklerini soylemislerdi. Bu ulkede boyle oluyor iste. Gorunum degisir ici ayni kalir. Saygilarimla.


      Sent from my iPad using Tapatalk HD
      Meb Basayirin Hastasiyim...
      27-06-12, 11:03 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    8. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      20-05-12

      Bir önerim olacaktı:

      Bence sadece forumlarda yayınlamakla kalmayınız. Hemen blogspot.com'dan sırf bu konu ile ilgili bir blog açınız. tarihler, resimler tüm bilgiler. orada yer alsın. Bizler de gelip yorum yazarız. başka kia sorunları da bu sitede yer alabilir.

      İnternette kia servis arayan kia hakkında bilgi arayan bu bloğu bulsun. Sizce nasıl olur?

      Blog:
      http://www.blogger.com

      Başka markalar için böyle bloglar görmüştüm. toyotoa auris için vardı. ben auris almadım da ceed aldım.

      Blog açarsanız, Kia bu durumu görünce telafi etmek için belki girişimde bulunacaktır. Ben kia yöneticisi olsam bulunurum. Size sıfır yeni araba veririm.

      Geç de kalmış olabilir belki de mevcut kullanıcılar için faydası olur. ya da biz de elden çıkarmaya başlar, kia için olumsuz fikirlerimizi yayarız.

      İnternette karizmayı çizmek, hiç bir marka ve ürün için, küçümsenebilecek bir durum değil. ücretsiz açtığınız bir blog firmayı batırabilir ya da güçlendirebilir.
      27-06-12, 11:03 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    9. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      15-05-11
      Nereden
      İSTANBUL

      ii sabır warmış sizde ... benimde tavan ampulm patlamıştı oğuşlarda elemanlar değiştirdiler bide ne görim tavan komple parmak izi olmş kir falan serviste bi kıyamet kopardım ben arabamda sigara dahi içirmiorm sizin yaptıgınıza bak falan arabanın içini komple detaylı temizlik yaptırmışlardı....
      Dragda artislik yapanın rollingde özrü kabul olmaz....
      34 JC 9544 2014 VW CC 1.4 TSI
      34 HB 1512 AUDİ TT 2.0TFSI Stage 1 255 HP (SOLD)
      34 GE 2544 2010 1.8 TFSI AUDİ A4 210 hp (SOLD)
      34 SUM 27 İBİZA CUPRA Stage1 215hp (SOLD)
      34 SIR 27 PRO CEED ( SOLD )
      27-06-12, 11:14 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    10. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      04-08-11
      Nereden
      istanbul
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      ERKAN
      Soyisim
      AYHAN
      Araç
      proceed gt

      Yazılanları okudukça gerçekten yüksek düzeyde hoşnutsuzluk olıuşuyor herkeste. Açıkcası servislerde sıradan bir hizmet almayı sağlayamıyoruz sanki. Servisten servise değişen ciddi unsurlar var. Bunun yerine standart kalitede bir hizmet almak gerekiyor. Dolayısıyla bu noktada forumdan fikir alınıp servis seçimleri yapılmalı diye düşünüyorum. Özellikle Kia Eresinler Topkapı bu manada işini çok düzgün yapan usta ve servis çalışanlarına sahip. Şiddetle öneririm. Servis müdürü Eyüp Bey çok saygıdeğer, ilgili ve beyefendi birisi. Sanırım benzer problem orada yaşansaydı tepkileri daha farklı olurdu. Sıkıntılarınız anında çözülüp müşteri memnuniyetinizi mutlaka sağlarlardı diye düşünüyorum.

      Ben aracımı sürekli orada bakıma sokuyorum ve gerçektende her seferinde çok iyi karşılanıp problemlerime çözüm üretiyorlar.

      Ama gerçektende yaşananlara sessiz kalmayın ve gerçektende hakkınız olanı almak için mücadele verin lütfen

      Saygılar
      27-06-12, 11:41 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    Konu Bilgileri

    Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

    Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

    Visitors found this page by searching for:

    MEB BAŞAYAR ŞİKAYET

    basayar 2.el

    meb başayar otomotiv forum

    kia meb başayar şikayet

    kia sportage meb başayardan aldım

    başayar 2.el şikayet

    kia başayar şikayet

    kia başayar 2.el forum

    kia sportage parmak izi

    kia basayardan alındı mı

    meb başayar otomotiv 2 el

    kia servis neden cruise control takmıyor

    kia servis basayar calisma saatleri

    basayar kia servisi sikayer

    kia bas ayar ikinci el

    kia basayar 2.el

    SEO Blog

    Yer imleri

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64