Kia Ceed Türkiye Destek Forumu

Kia Ceed / Pro Ceed / Ceed SW / Forum Sitesi - vBulletin

Kia Ceed Türkiye Destek Forumu
  • CeedclubTR Forumu'na Hoşgeldiniz!
  • Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz.
    Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt Olmalısınız. Foruma üye olarak konu açabilir, konuları cevaplayabilir, anketlerde oy kullanabilir, anket oluşturabilir, üyelere oy verebilir, mesajları beğenebilir, durumunuzu güncelleyebilir, üyeler arasında özel mesaj alıp gönderebilir ve daha birçok şey yapabilirsiniz.
    Üye değilseniz buradan Kayıt Olun.

    Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
    Toplam 14 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
    1. Durumu:
      Çevrimdışı
      c@n
      Super Moderator

      Üyelik tarihi
      14-05-11
      Nereden
      Kadıköy
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      Can
      Soyisim
      Keleşoğlu
      Araç
      Seat Leon 1.6 TDi Style 105 hp DSG

      Acaba Kia ne zaman 1. olabilecek, veya olabilecek mi??

      "Müşteri Memnuniyeti Endeksi" araştırmasında Toyota 4. kez birinci oldu.

      Toyota'nın müşteri memnuniyetinde en beğenilen marka olduğu Türkiye'nin 81 ilinde yapılan araştırma ile bir kez daha ortaya kondu. Toyota, KalDer ve KA Araştırma Limited tarafından yapılan "Müşteri Memnuniyeti Endeksi" araştırmasında binek otomobil kategorisinde tüm rakiplerini geride bırakarak üst üste 4'ncü kez listenin birinci sırasında yer almayı başardı. Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt, son 4 yıldır aralıksız olarak devam eden birinciliklerin temelinde "güven" unsurunun yattığını söyledi.

      Toyota, Ulusal Kalite Derneği (KalDer) ve KA Araştırma Limited tarafından 81 ilde 11 bin 479 kişiyle yapılan "Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi" araştırmasında binek otomobil sektöründe 4 yıldır üstüste ilk sırada yer almayı başardı. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2011 yılı araştırmasının sonucunda Toyota binek otomobil kategorisinde yine birinci sırada yer aldı. Araştırmaya göre; birinciliklerin temelinde Toyota müşterilerinin başlangıçta ürün ile ilgili beklentilerinin karşılığını almalarının yanısıra Toyota bayilerinde aldıkları sorunsuz satış ve satış sonrası hizmet anlayışı da yatmaktadır. Üst üste gelen birinciliklerle Toyota her koşulda müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmasının karşılığını da almış oldu.

      Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt, araştırma sonuçlarına göre son 4 yıldır gelen birincilikler ile Toyota'nın bu konudaki felsefesinin karşılığını bulduğunu belirterek " Son 4 yılda gelen birincilikler müşteri memnuniyetinde sürdürülebilirliğe güzel bir örnektir ve temelinde güven unsuru yatmaktadır. Bu durumu iki adımda özetlersek birinci adım doğru ürün, servis ve hizmeti üretmeniz, ikincisi de dürüst ve şeffaf bir politikayla ve her zaman doğru iletişim kurarak müşterilerinizle daimi bir irtibat halinde olmanızdır." dedi. Bozkurt, ürün ve hizmet için ödenilen paranın beklentileri ne kadar karşıladığının önemli olduğuna işaret ederek "Müşterisine ciddi anlamda önem vererek, ürettiği hizmet ve ürünlerle daima müşterisinin yanında durması gerektiğini kendisine vizyon edinmiş dünya şirketleri açısından bu algının doğru değerlendirilmesi gerekir." dedi.

      Hedefimiz : Mutlak Müşteri Memnuniyeti

      Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt, Toyota vizyonu gereği "Müşterilerin Toyota'yı seçmelerinden ötürü mutlu olmasını sağlayan bir şirket" kavramının ana hedefleri olduğunu da kaydederek "Bizi tercih edenlerin beklentilerini aşacak ürün ve hizmetlerle her zaman bu yarışta bir adım önde gitmek için uğraş vermeye devam edeceğiz. 3S Plaza konsepti ile satış, servis ve yedek parça hizmeti veren Toyota bayilerinin mottosu müşterinin kapıdan içeri girdiği andan itibaren patronun o olduğunun tüm çalışanlar tarafından bilinmesidir."diye konuştu.

      www.milliyet.com.tr den alıntıdır...

      TeamPASAOGLU
      Seat Leon 1.6 TDi Style 185hp DSG
      Beni Twitter`da Takip Et
      03-04-12, 07:41 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    2. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      17-07-11
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      Sinan
      Soyisim
      Yılmazörnek
      Araç
      Kia Cee'd Consept MT '13

      en ufak darbede şase yamuluyo ben nasıl memenun oliym şimdi arabadan
      03-04-12, 08:25 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    3. Durumu:
      Çevrimdışı
      Sakarya İl temsilcisi

      Üyelik tarihi
      24-05-11
      Nereden
      Sakarya
      Nerden
      Sakarya
      İsim
      Bülent
      Soyisim
      KURNAZ
      Araç
      Cee'd 2011 Motion M/T

      kia da birinci olur ama sondan... ;D

      Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi
      Ey Türk Gençliği!
      Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

      …………….. (ezbere biliyorsunuz zaten).

      Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!


      Mustafa Kemal Atatürk
      20 Ekim 1927
      03-04-12, 10:28 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    4. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Aşığı

      Üyelik tarihi
      28-06-11

      Hiç gerçekçi gelmedi bana haber,Toyota sorunsuz araba tamam ama servisleri ateş pahası,ilgi alakada sıfır diyebilirim.

      He bu arada 2006 yılında 2005 model corolla 1,6 sol hb. aracım vardı,1 yıl kadar zor dayanabildim içeri aldığı sese,Bir kere uzun yol olarak Ankaraya gittim geldim kafam 2 kat büyümüştü,hemen sattım.
      03-04-12, 13:17 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    5. Josefsalvatini
      Guest
      Arkadaslar kia servisleri sizi arabanızın yanına bırakır
      Çelik motor ilginlenir neden boyle söylüyorsunuz
      Toyota yıllardır tr de fabrikası olan marka dünya devi bizde markamıza sahip çıkalım kia da Büyüsün
      03-04-12, 14:25 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    6. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Aşığı

      Üyelik tarihi
      28-06-11

      Kia'nın Abant buluşmasındaki yaklaşımına göre değişir tabi
      03-04-12, 14:33 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    7. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      15-05-11
      Nereden
      istanbul

      Valla bence Celik motor'un kullandigi arastiram sirketi tirt, 2008'de beni 5-6 kez aradilar memnunmusunuz diye
      halbuki 1 sefer servise gitmistim 2011-2012 de ise ariyorlardi en olmadik zamanalrda 1-2 saaat sonra arayin diyordum, bir daha donup aramiyorlardi Yani arastirma sirketi tirt oldugu surece bu is olmaz :P
      Ceed Forever
      2012 Arctic White ,1.6 Crdi Concept SW SR 128 PS, A/T
      2010 Silver Grey , 1.6 Crdi Motion HB 115 PS, M/T ( Sold)
      2008 Silver Grey , 1.6 Crdi Cool HB 90 PS, M/T ( Sold )
      http://ercan79001.blogspot.com/
      03-04-12, 17:20 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    8. Durumu:
      Çevrimdışı
      Super Moderator

      Üyelik tarihi
      05-10-11
      Nerden
      35 İzmir
      İsim
      Rasim
      Soyisim
      Yetiş
      Araç
      İ30CW A/T Elite (DCT)

      9 yıl corolla kullandım. Aracı aldım 3 gün sonra hayırlı olsun, herhangi bir şikayetiniz var mı? diye sordular. Her servis sonrası mutlaka arayıp, araçla ilgili bir sorun var mı diye sordular. Yaptıkları tüm kampanyaları bildirdiler. Hala telefonuma toyotadan mesaj gelir. Partner tepee aldım. Yine hayırlı olsun diye aradılar.
      Ceed aldım. Ne arayan oldu, ne soran oldu. Bir hayırlı olsun, araçtan memnun musunuz? diye soran çıkmadı. Servise ilk gittim, yine arayan soran olmadı. Serviste ayıptır, insan servisten sonra bir arar, aracın durumunu sorar dedim. İkinci servise gidişimden sonra aradılar. Aslında çok şey yazarım servisle ilgili ama germiyeyim kendimi.
      Yusuf memnun. Ahbab olunca elbette iyi davranırlar. Oysa ben servisle niye kanka olayım. Bedelini alıyor mu? alıyor. O zaman bir telefonu niye çok görüyor. Gerçi servisten servise durum, ilgi alaka değişir diyebilirsiniz. Ben de, tüm servisler aynı standartta olmalıdır derim. ;D
      Özetle, bu kafada giderlerse daima sondan birinci olurlar ancak.
      03-04-12, 17:34 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    9. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      15-05-11
      Nereden
      istanbul

      Su anki servislerle bir cacik olmaz, 2-3 sene once Anadolu kia'ya da toplam 10 liraya degistirttigim 2 ampule,
      utanmadan, 2011'de 50 lira fatura eden zihniyetler var.
      Ceed Forever
      2012 Arctic White ,1.6 Crdi Concept SW SR 128 PS, A/T
      2010 Silver Grey , 1.6 Crdi Motion HB 115 PS, M/T ( Sold)
      2008 Silver Grey , 1.6 Crdi Cool HB 90 PS, M/T ( Sold )
      http://ercan79001.blogspot.com/
      03-04-12, 18:48 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    10. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      31-05-11
      Nereden
      Istanbul


      Konuya boyle yaklaşırsak benim yaptıgım plastidip islemi icinde 250 jant 100 iç , 100 panjuru vermem lazimdi ama ben bu işi 150 tl e kendim hallettim. Vaktiyle ilk ceede 300tl verip kisalara xenon yaptırmıştım . Simdi bu paraya yeni ceedimde arabaya isik paketi yaptim.uzun , kisa , on sis , arka sis , plakalik dahil.

      Yani markayı bos yönleriyle gormektense dolu taraflarindanda görmeliyiz haksizmiyim? Her markanın her servisin bircok sorunu var. Bugun maserati servisinden de , Porsche servisindende sikayet var.

      Ben aracımdan da , servis aldigim Ersuyurt dan da , yaklaşımlarından da memnunum , evet polyanna olabilirim ama bana gösterilen ilgi alaka yaklaşım be servis sonrasi gösterilen ilgiden de memnunum.

      Bence burada soylemktense Celik motora dertlerimizi anlatmalıyız. Bugun çalıştığımız şirketlerde bile sıkıntımız iletisim ve bilgi akısı eksikliği degilmidir? Öyleyse daha ileriye bakabilmeli ve eleştiri-özeleştiri yaparken eksileri artıları toplamalıyız.

      Bakim icin servise gidiyorum evet ancak aracımı garanti disinda bırakmayacak uygulamalarıda kendim yapiyorum.

      Eger Kia, Çelik motor , Ersu üçlemesi den memnun olmasaydım 3 Kia araci almaz mutlaka bir baska markaya kayardim

      come, get SOME baby...
      03-04-12, 19:11 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    Konu Bilgileri

    Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

    Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

    Visitors found this page by searching for:

    ceed sonradan sis www.ceedclubtr.com

    SEO Blog

    Yer imleri

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64