Kia Ceed Türkiye Destek Forumu

Kia Ceed / Pro Ceed / Ceed SW / Forum Sitesi - vBulletin

Kia Ceed Türkiye Destek Forumu
  • CeedclubTR Forumu'na Hoşgeldiniz!
  • Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz.
    Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt Olmalısınız. Foruma üye olarak konu açabilir, konuları cevaplayabilir, anketlerde oy kullanabilir, anket oluşturabilir, üyelere oy verebilir, mesajları beğenebilir, durumunuzu güncelleyebilir, üyeler arasında özel mesaj alıp gönderebilir ve daha birçok şey yapabilirsiniz.
    Üye değilseniz buradan Kayıt Olun.

    Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
    Toplam 14 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
    1. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      18-11-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      berkan
      Soyisim
      okan
      Araç
      Ceed 13 Concept

      Merhabalar geçen uzun yol gidip geldikten sonra bir kaç yerde gözüme batan cizilmeler ve kışın camurlu haldeyken stobu lastik cekcekle temizleyecem diye matlastırmam sonucu (tebrikler burda bana ama diyim silmeyin bırakın pis kalsın) canıma tak ettikten fırsatıda yakalamısken aracı sürekli gittigim yere arkadasıma teslim ettim

      Tesekürler F&F Car Clean


      Kullanılanlar ;

      Scholl Concepts S3 Gold
      Scholl Concepts S30+
      Scholl Concepts W9
      Scholl Concepts SW40
      Scholl Concepts Yun Ped
      Scholl Concepts Sıyah Ped
      Meguıar's Engıne Cleaner
      Meguıar's Hyper Dressıng
      Meguıar's Hot Rims
      Gyeon Tire Q2
      İPA

      ---

      Motorla Başlayalım. Erbekte temizlenmişti ama çok ise yaramadı üstüne temizlenen malzeme dahada toz cekti ve 30.000 bakımdan tertemiz çıkan motor 4000 kmde resimdeki gibi kirlendi





















      Konu Berkan tarafından (02-06-15 Saat 23:28 ) değiştirilmiştir.
      1881 - 193
      Beni Twitter`da Takip Et
      02-06-15, 23:25 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    2. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Aşığı

      Üyelik tarihi
      06-10-14
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      ünal
      Soyisim
      ks
      Araç
      kia concept plus 2014

      how much many @Berkan dost işi indirimlimi
      Yerinde söz söylemesini bilen, özür dilemek zorunda kalmaz. [ Fatih Sultan Mehmet ].
      03-06-15, 10:53 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    3. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      26-11-14
      İsim
      fatih
      Soyisim
      bilgin
      Araç
      Kia cee'd CONCEPT PLUS Manuel 1.6L Dizel 128 PS

      valla harıka olmus yapanların ellerıne kollarına saglık tabıkı burda en onemlı sey fıyat bılgılendırme yaparsan sevınırız.
      bırde bırsey sormak ıstıyorum berkan cızıkler demıssın cızıkler ıcın pasta cıla ıle gıdebılecek tarzdakı cızıklermı yoksa hafıf boya ıle gıderılen cızıklerımı kasdettın merak ettım acıkcası
      34 LL 1322
      2014 Kia cee'd Concept PLUS
      03-06-15, 11:40 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    4. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      18-11-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      berkan
      Soyisim
      okan
      Araç
      Ceed 13 Concept

      Araca gore degiskenlik gosterebiliyor fiyatı daha dogrusu aracın durumuna göre harcanan emek ve malzeme farkından kaynaklı diye belirtiyim.

      mesela benim aracımda hem renginden dolayı hemde fazla yıpranmamıs olması yada ugrastıracak cizik az olmasına ragmen tamamen bitmesi aksam 7'den gece 3ü buldu motor dahil . su asagıdaki resmini cekitigim arac ise(neolduysa bunu gordükten sonra oldu ztn ) boyayı adam edip parlar hale geldiginde gün aydınlanmıstı her malzeden 3-4'er kat gecildi falan filan

      buna bagla olarak ortalama 250-300 gibi ücreti var. motorda dahil olunca bir 50tl cik daha artıyor fiyatı.bana 300 tlye patladı

      üstte bahsettigim resimler







      @_SpOrTmEn_ @unalks


      hafif cizik diyelim tırnagın takılmadıgı, calı cırpının yaptıgı kaputta bir adet yukardan asagıya uzunca cizik(muhtelen kedi) uludağa ve istanbulda sertlesmis karlara sürtmem sonucu olusan ön tampon kapı diplerinde cizikler falan vardı. kısacası kullanımdan otürü olusanlar diyelim

      @rayen ben teşekür ederim abi. olmuşmu
      Konu Berkan tarafından (03-06-15 Saat 12:36 ) değiştirilmiştir.
      1881 - 193
      03-06-15, 12:34 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    5. Durumu:
      Çevrimdışı
      Super Moderator

      Üyelik tarihi
      05-10-11
      Nerden
      35 İzmir
      İsim
      Rasim
      Soyisim
      Yetiş
      Araç
      İ30CW A/T Elite (DCT)

      Olmuş, hem de güzel olmuş. Yapanın ellerine sağlık.👍
      Fiyatı da gayet uygun.
      03-06-15, 12:38 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    6. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      01-12-14
      Nerden
      Bolu
      İsim
      aziz
      Soyisim
      okur
      Araç
      ceed concept

      Çok güzel olmuş maşallah.
      İNSANA DEĞER VERDİĞİN KADAR İNSANSIN.
      03-06-15, 12:51 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    7. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      26-11-14
      İsim
      fatih
      Soyisim
      bilgin
      Araç
      Kia cee'd CONCEPT PLUS Manuel 1.6L Dizel 128 PS

      Berkan fiyat oldukca iyi hakkini vermisler gercekten acikcasi daha fazla bekliyordum bi konuda yardimci olmani isterim konunun icinde bunu sorup konuyu hortlatmakta pek istemem ama ayni problemlerden olan arkadaslarda istifade eder zannimca.
      Arka tamponda plastik kizimda kucuk derin cizik var aracimda opak beyaz(wd) bu konuda da yardimci olurlarmi acikcasi iscilik hosuma gitti ve guven veren bir yer yardimci olabilirseler irtibata gecmek
      İsterim
      34 LL 1322
      2014 Kia cee'd Concept PLUS
      03-06-15, 14:49 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    8. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      12-03-13
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      ÇAĞATAY
      Soyisim
      TOKAT
      Araç
      Kia ceed premium(dct)

      Berkan bu yer nerede bende aracıma aynı uygulamaları yaptırmak istiyorum fiyatta uygun geldi banada arkadaşın bir güzellik yapar herhalde fiyat konusunda
      03-06-15, 15:06 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    9. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      18-11-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      berkan
      Soyisim
      okan
      Araç
      Ceed 13 Concept

      Alıntı _SpOrTmEn_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Berkan fiyat oldukca iyi hakkini vermisler gercekten acikcasi daha fazla bekliyordum bi konuda yardimci olmani isterim konunun icinde bunu sorup konuyu hortlatmakta pek istemem ama ayni problemlerden olan arkadaslarda istifade eder zannimca.
      Arka tamponda plastik kizimda kucuk derin cizik var aracimda opak beyaz(wd) bu konuda da yardimci olurlarmi acikcasi iscilik hosuma gitti ve guven veren bir yer yardimci olabilirseler irtibata gecmek
      İsterim
      plastik kısım dedigin boyalı bölüm dimi valla ne yalan soyliyim ben cok anlamam ama derinse yani tırnagın takılıyorsa pasta&cila kabasını kurtarır ama kaybedemez diyim emin olmamakla birlikte. yada resmi falan cekip atarsan enazından gosterir soarım arkadasıma

      Alıntı akrepkral86 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Berkan bu yer nerede bende aracıma aynı uygulamaları yaptırmak istiyorum fiyatta uygun geldi banada arkadaşın bir güzellik yapar herhalde fiyat konusunda
      Abi bahçeşehirde yer fiyata ben bişey diyemem dedigim fiyatıın üstüne cıkmaz asla ama
      1881 - 193
      03-06-15, 15:33 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    10. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      26-11-14
      İsim
      fatih
      Soyisim
      bilgin
      Araç
      Kia cee'd CONCEPT PLUS Manuel 1.6L Dizel 128 PS

      Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      plastik kısım dedigin boyalı bölüm dimi valla ne yalan soyliyim ben cok anlamam ama derinse yani tırnagın takılıyorsa pasta&cila kabasını kurtarır ama kaybedemez diyim emin olmamakla birlikte. yada resmi falan cekip atarsan enazından gosterir soarım arkadasıma



      Abi bahçeşehirde yer fiyata ben bişey diyemem dedigim fiyatıın üstüne cıkmaz asla ama
      Tesekkur ederim berkan cekim yollicam ilk firsatta pasta cila ile olmassa boya ayni kod numarasiyla ellerinde varmi onu anlatmak istemistim ama anlasamamisiz ) fotografi cekip yolladigimda konusuruz
      34 LL 1322
      2014 Kia cee'd Concept PLUS
      03-06-15, 15:37 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    Konu Bilgileri

    Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

    Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

    Visitors found this page by searching for:

    http:www.ceedclubtr.comforumdetailing-car-care-araa-bakae-m-aoera-nleri-ve-uygulama-55pasta-amp-boya-koruma-amp-motor-temizlekoruma-4368.html

    SEO Blog

    Yer imleri

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64