Kia Ceed / Pro Ceed / Ceed SW / Forum Sitesi - vBulletin

Kia Ceed Türkiye Destek Forumu
  • CeedclubTR Forumu'na Hoşgeldiniz!
  • Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz.
    Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt Olmalısınız. Foruma üye olarak konu açabilir, konuları cevaplayabilir, anketlerde oy kullanabilir, anket oluşturabilir, üyelere oy verebilir, mesajları beğenebilir, durumunuzu güncelleyebilir, üyeler arasında özel mesaj alıp gönderebilir ve daha birçok şey yapabilirsiniz.
    Üye değilseniz buradan Kayıt Olun.

    Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
    Toplam 54 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
    1. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      14-05-11
      Nereden
      Büyükçekmece
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      yalçın
      Soyisim
      yavuz
      Araç
      Cee'd Motion 2011

      Merhaba arkadaşlar, listede ikinci projem jant takımı ve lastikler olarak devam ediyorum, birkaç haftalık araştırmam sonucu replika jant takımına karar verdim .................................................. ...............
      Lastiklere gelince 1. Goodyear Eagle F1 asymmetric 2
      2. Michelin Pilot Sport 3
      3. Continental SportContact 5 arasında gidip geliyorum
      dün michelin bayi arkadaşla konuştum piyasadaki diğer markalara göre michelin daha sessizdir dedi pilot sport 3 ünde aynı düşük gürültüde olduğunu ama zaten 225/40/18 ebatlardanda acayip bir düşük gürültü beklememem gerektiğini konuştuk. yanak düştüğü için elbette yolu daha çok hissettirecek bu aşikar ancak bu 3 markanın fiyatlarıda çok yakın michelin için nakit 320 tl ye anlaştık. diğerleride aşağı yukarı aynı gibi, tecrübe herzaman önemlidir sizin tecrübe ve deneyimlerinizden faydalanmak ve karar vermek istiyorum, kendi adıma konuşursam benim için iddialı bir ebat olacak bu sebeple yanlış karar vermek istemiyorum hem jant hemde lastik seçimi hususunda!

      ..................................................

      şuan proje aşamasında olup gelişmeleri ve görüntüleri bu konu içerisinde paylaşacağım.

      unutmadan 18*8.0/9.0J - 5*114,3 ET.15-40 hangi aralıkları seçmeliyim sanırım J yani jant derinliğide önemli yani 9.0J olmuyor gibi bize?? ET. arttıkça iz mi artıyor yoksa azalıyormu?

      7.2.2015 proje tamamlandı.
      ilk deneyimler;eskisine göre yere tam basan, yol tutuşu ile yolda duruşu ile keskin ve agresif bir yapıya bürünmesi oldukça keyif veriyor. jant ebat büyütmeyi benim gibi konforda isteyen biri olarak tavsiye ederim, konfordan ödün vermiyorsunuz bence daha keskin yol tutuş konfor sayılır zaten. herneyse deneyimleri yeri gelince paylaşırım şimdi sıra görüntülerde fakat unutmadan söyleyeyim önce spor yay ardından ebat değiştirmek beni bir kez daha aracıma aşık etti..darısı sevenlerin başına diyelim Allah herkese nasip etsin. saygılar!
      P2060161.jpgP2060172.jpgP2060176.jpgP2060179.jpg

      ufak dokunuşlara bundan sonra devam...
      Beni Twitter`da Takip Et
      30-01-15, 09:09 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    2. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Aşığı

      Üyelik tarihi
      26-09-14
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      Erkan
      Soyisim
      KASIM
      Araç
      Kia ProCeed GT

      40/18 taktırma bence , 45/18 yada 50/18 tavsiye ederim
      30-01-15, 09:13 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    3. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      18-11-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      berkan
      Soyisim
      okan
      Araç
      Ceed 13 Concept

      50 yanak takıcagına hiç takma daha iyi daha 18i cirkin olur.maksimum 45'dir bence taktıgına degsin biraz dikkatli olman yeter

      michelin yanakları alayının yumusak diger lastiklere göre okadar para verip girdigin ilk cukurda balon yaparsa can sıkar

      asymetric yada benimde ilerdeki tercihim conti sp5 al geç kafa rahat olsun
      1881 - 193
      30-01-15, 10:08 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    4. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      14-05-11
      Nereden
      Büyükçekmece
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      yalçın
      Soyisim
      yavuz
      Araç
      Cee'd Motion 2011

      @Berkan bu konuda çok dikkatliyim stock hali ile bile çukurda tümsekte arkadaki trafik canavarlarını deli ediyorum : )) 40 mı 45 mi buna karar veremedim henüz takıpta görmek lazım sanırım. michelin de balon riski dahamı çok diyorsun? goodyeara daha yakınım zaten.
      30-01-15, 10:19 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    5. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      18-11-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      berkan
      Soyisim
      okan
      Araç
      Ceed 13 Concept

      yazıdan yanlıs yazmısım sp5 degil sc5 olcaktı

      aynen deneme yanılma yap dikkatli kullanıyorsan 40 yada 45 görüntü ve tabi kullanabilcegin ölcü limitleri dahilinde takıver gitsin. 3 lastikte güzel ayrı ayrı ama continentale yanaş derim

      orjinal lastik ölcün ne buarada araçta
      1881 - 193
      30-01-15, 10:29 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    6. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      14-05-11
      Nereden
      Büyükçekmece
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      yalçın
      Soyisim
      yavuz
      Araç
      Cee'd Motion 2011

      @Berkan 205/55/16
      30-01-15, 10:53 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    7. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      14-05-11
      Nereden
      Büyükçekmece
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      yalçın
      Soyisim
      yavuz
      Araç
      Cee'd Motion 2011

      buarada inforged la mailleştim 25 yıldır bu sektördeyiz ve tasarımlar tamamen ekibiz tarafından yapılmaktadır dediler. ama tabi türkiye de satışı yok! bu iyimi kötümü bilemedim. gerçi replikalarda da sonradan aynı modeli bulamama problemi olur öyle değilmi?
      30-01-15, 10:58 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    8. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      18-11-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      berkan
      Soyisim
      okan
      Araç
      Ceed 13 Concept

      jantmax'a bir bakkendi sitesinden sahibinden üstünden güzel jant ve fiyat bulabilirsin

      buarada banakalırsa ya 225yada 215 40 takman daha mantıklı
      1881 - 193
      30-01-15, 11:26 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    9. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      22-12-13
      Nerden
      Edirne
      İsim
      serkan
      Soyisim
      cibik
      Araç
      kia ceed premium

      yalçın 18 jantta agırlıktan kazanımın olmayacak bunuda düşü. görüntü olarak süper olur ama, işin biraz mekanıgını düşün derim. çünkü ben aynı jantın 18 ini düşüşündüm ama zaten arabam cok yakıyo (premium) bide 18'in agırlıgından dolayı o riski göze alamadım. benim jantlarımda ınforget. ben 17 den yanayım derim.
      Söz Konusu VATAN ise, Gerisi Teferruattır..... TÜRK KOMANDOLARI
      30-01-15, 12:35 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    10. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      28-10-13
      Nerden
      İzmir
      İsim
      Serkan
      Soyisim
      OĞUZ
      Araç
      2013 KİA CEED PREMİUM

      Ebat konusunda birşey söylemek istemem zevk ve karar senindir.O Kısımda kararı sen vermelisin eğer arabaya oturuyorsa takabiliyorsan o ebatı gösterecek en güzel 40 yanaktır.Bu konu açık net ve aşikar, ancak dikkatli değilim ve yollar çok kötü diyorsan o zaman 45 düşün ama o kadar kötü yollar var ise 45'tede balon yaparsın bu biraz şans bence.Ben bugüne kadar kullandığım hiçbir lastikte 35 yanakta bile balon sıkıntısı yaşamadım.Araca yay taktıysam ve geniş ebat lastik alacaksam zaten birçok şeyi göze almışım demektir o yüzden 40 yanak lastik jantı her zaman daha fazla ortaya çıkarır.45-50 olmazmı o da olur ama 40 gibi durmaz yapmışken bahsettiğin ebat üzerinde kalmaya çalış, 50 yanak aracı bana göre kamyon gibi yapar .Bu ebatı takarken ET değerine dikkat et. ET değeri düştükçe jant dışarı çıkar, değer arttıkça içeri doğru girer.Bu hususa dikkat etmeye çalış. Birde kaç J jant alacaksın bilmiyorum ama geniş alırsan lastik kenarlardan oval bir şekil alır buna kavun derler genelde ve ben şahsen hiç sevmiyorum. Jant tabanı daraldıkça lastik dümdüz durur.Üşenme ısrar et deneyebildiğin kadar dene.Takmadan denemeden görmeden sakın karar verme benceŞimdiden hayırlısı olsun.Birde son olarak örnek veriyorum 205/40 ile 225/40 arasında yanak farkı yok diye düşünme taban ebatı büyüdükçe yanak ister istemez daha iri görünür bunuda hesaba katmalısın.
      30-01-15, 13:03 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    Konu Bilgileri

    Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

    Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

    Visitors found this page by searching for:

    Nobody landed on this page from a search engine, yet!
    SEO Blog

    Yer imleri

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64