Kia Ceed Türkiye Destek Forumu

Kia Ceed / Pro Ceed / Ceed SW / Forum Sitesi - vBulletin

Kia Ceed Türkiye Destek Forumu
  • CeedclubTR Forumu'na Hoşgeldiniz!
  • Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz.
    Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt Olmalısınız. Foruma üye olarak konu açabilir, konuları cevaplayabilir, anketlerde oy kullanabilir, anket oluşturabilir, üyelere oy verebilir, mesajları beğenebilir, durumunuzu güncelleyebilir, üyeler arasında özel mesaj alıp gönderebilir ve daha birçok şey yapabilirsiniz.
    Üye değilseniz buradan Kayıt Olun.

    Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
    Toplam 25 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
    1. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      18-07-12
      Nereden
      Almanya

      Arkadaşlar sizlerin de yardımıyla sıfır araba almaya karar verdim.1.6 Motion M/T Kocaeli'deki Kayalar 40.500 gibi bi fiyat verdi.Üstüne koltuk koruma hediye ettiler.Ben de Okeyledim.Yarın fotoları atacağım inş
      Beni Twitter`da Takip Et
      24-07-12, 16:36 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    2. Josefsalvatini
      Guest
      Hayirli olsun kazasiz belasiz insallah
      24-07-12, 16:40 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    3. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      18-07-12
      Nereden
      Almanya

      Saolasın yusuf abi.Aldğım fiyat nasıl ?
      24-07-12, 16:41 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    4. Durumu:
      Çevrimdışı
      c@n
      Super Moderator

      Üyelik tarihi
      14-05-11
      Nereden
      Kadıköy
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      Can
      Soyisim
      Keleşoğlu
      Araç
      Seat Leon 1.6 TDi Style 105 hp DSG

      Hayırlı olsun... kazasız belasız inşallah....
      TeamPASAOGLU
      Seat Leon 1.6 TDi Style 185hp DSG
      24-07-12, 16:43 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    5. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      18-07-12
      Nereden
      Almanya

      Saol can abi...En iyisi sıfır olur diye düşündüm kafan rahat olur..
      24-07-12, 16:43 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    6. Josefsalvatini
      Guest
      Guzel fiyat normal
      24-07-12, 16:56 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    7. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Aşığı

      Üyelik tarihi
      28-06-11

      Hayırlı olsun
      24-07-12, 17:03 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    8. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      15-05-11
      Nereden
      İstanbul

      Hayırlı olsun.
      Kazasız,belasız inşallah.
      24-07-12, 17:09 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    9. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      04-10-11
      Nereden
      Sarıyer
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      S.Burak
      Soyisim
      Aslanoğlu
      Araç
      -

      [quote author=dede41 link=topic=1539.msg42530#msg42530 date=1343140567]
      Arkadaşlar sizlerin de yardımıyla sıfır araba almaya karar verdim.1.6 Motion M/T Kocaeli'deki Kayalar 40.500 gibi bi fiyat verdi.Üstüne koltuk koruma hediye ettiler.Ben de Okeyledim.Yarın fotoları atacağım inş
      [/quote]

      hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşallah. koltuk koruma ziebarttan verdilerse banada vermişlerdi değerlendirememiştim fırsat bulup ziebartin sitesinden zaten sıfır alınan araçlarda ruhsat çıkış tarihi 1 ayı geçmemek şartıyla ziebart kendi hediye ediyordu en son baktığımda , park sensörü isteseydiniz hediye olarak
      24-07-12, 17:13 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    10. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      18-07-12
      Nereden
      Almanya

      Çok sağolun arkadaşlar Burak onu yarın konuşucam artık saol bilgi için
      24-07-12, 17:34 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    Konu Bilgileri

    Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

    Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

    Visitors found this page by searching for:

    arabamfark

    SEO Blog

    Yer imleri

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64