Kia Ceed Türkiye Destek Forumu

Kia Ceed / Pro Ceed / Ceed SW / Forum Sitesi - vBulletin

Kia Ceed Türkiye Destek Forumu
  • CeedclubTR Forumu'na Hoşgeldiniz!
  • Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz.
    Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt Olmalısınız. Foruma üye olarak konu açabilir, konuları cevaplayabilir, anketlerde oy kullanabilir, anket oluşturabilir, üyelere oy verebilir, mesajları beğenebilir, durumunuzu güncelleyebilir, üyeler arasında özel mesaj alıp gönderebilir ve daha birçok şey yapabilirsiniz.
    Üye değilseniz buradan Kayıt Olun.

    Toplam 7 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 7 arasi kadar sonuc gösteriliyor
    1. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      12-03-13
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      ÇAĞATAY
      Soyisim
      TOKAT
      Araç
      Kia ceed premium(dct)

      Arkadaşlar bu obd cihazı tam olarak ne işe yarar benim bildiğim kadarıyla aracın hata kodlarını görüp silmemizi,performans verilerini,güç verilerini vs. gösteren bir cihaz başka bir işlevi var mı yani almaya değecek bir cihaz mıdır ayrıca bu cihazın bir çok çeşidi var hangisini önerirsiniz
      Beni Twitter`da Takip Et
      01-04-16, 22:06 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    2. Durumu:
      Çevrimdışı
      c@n
      Super Moderator

      Üyelik tarihi
      14-05-11
      Nereden
      Kadıköy
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      Can
      Soyisim
      Keleşoğlu
      Araç
      Seat Leon 1.6 TDi Style 105 hp DSG

      Arizalari siler, ve dediginiz gibi anlik verileri gorursunuz. Onun haricinde bir ise yaramaz. Torque diye bir program var. minileri var, elm327 mini diye geciyor. Alirsan ondan al derim. Ben gittigidyordan 35 tl ye almistim 2 yil once. Bir iki kullaniyorsun sonra birakiyorsun onu soyleyeyim. Benim ki torpidoda duruyor bir senedir.
      TeamPASAOGLU
      Seat Leon 1.6 TDi Style 185hp DSG
      01-04-16, 22:23 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    3. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      12-03-13
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      ÇAĞATAY
      Soyisim
      TOKAT
      Araç
      Kia ceed premium(dct)

      Abi almaya gerek yok o zaman dediğine göre bende öyle düşünmüştüm zaten bir kere kullanıp köşede duracaksa hiç yanaşmayayım.
      01-04-16, 22:38 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    4. Durumu:
      Çevrimdışı
      c@n
      Super Moderator

      Üyelik tarihi
      14-05-11
      Nereden
      Kadıköy
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      Can
      Soyisim
      Keleşoğlu
      Araç
      Seat Leon 1.6 TDi Style 105 hp DSG

      Aynen, ama 35-40 tl gibi bir rakkama alabiliyorsun. Cok merak ediyorsan riske edecegin para cok degil.
      TeamPASAOGLU
      Seat Leon 1.6 TDi Style 185hp DSG
      01-04-16, 22:48 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    5. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      12-03-13
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      ÇAĞATAY
      Soyisim
      TOKAT
      Araç
      Kia ceed premium(dct)

      Abi peki bu cihazın dediğin gibi 35-40 tl'ye hatta daha düşük fiyata olanıda var 150 tl'ye olanıda var bunların aralarında ne gibi farklar var bu kadar farka değecek merak ettim doğrusu bu konuda bilgin var mı?
      01-04-16, 23:37 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    6. Durumu:
      Çevrimdışı
      c@n
      Super Moderator

      Üyelik tarihi
      14-05-11
      Nereden
      Kadıköy
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      Can
      Soyisim
      Keleşoğlu
      Araç
      Seat Leon 1.6 TDi Style 105 hp DSG

      Valla aradaki farklari bilmiyorum, ben 35 lik olandan aldim isimi gordu ama
      TeamPASAOGLU
      Seat Leon 1.6 TDi Style 185hp DSG
      02-04-16, 10:43 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    7. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      12-03-13
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      ÇAĞATAY
      Soyisim
      TOKAT
      Araç
      Kia ceed premium(dct)

      Ben zaten almaktan vazgeçtim abi sadece aralarındaki farkları merak etmiştim yardımın için tşk
      02-04-16, 10:47 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    Konu Bilgileri

    Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

    Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

    Visitors found this page by searching for:

    Nobody landed on this page from a search engine, yet!
    SEO Blog

    Yer imleri

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64