Kia Ceed Türkiye Destek Forumu

Kia Ceed / Pro Ceed / Ceed SW / Forum Sitesi - vBulletin

Kia Ceed Türkiye Destek Forumu
  • CeedclubTR Forumu'na Hoşgeldiniz!
  • Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz.
    Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt Olmalısınız. Foruma üye olarak konu açabilir, konuları cevaplayabilir, anketlerde oy kullanabilir, anket oluşturabilir, üyelere oy verebilir, mesajları beğenebilir, durumunuzu güncelleyebilir, üyeler arasında özel mesaj alıp gönderebilir ve daha birçok şey yapabilirsiniz.
    Üye değilseniz buradan Kayıt Olun.

    Toplam 6 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 6 arasi kadar sonuc gösteriliyor
    1. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      27-06-12
      Nereden
      İstanbul
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      Hakan
      Soyisim
      Kalaycı
      Araç
      2012 Yeni CEED Concept 1.6 CRDI MT

      Merhaba arkadaslar.


      Yaklasık 9 ay önce eski aracımı pert ettikten sonra aceleyle bir arac almak zorumlulugum vardı.


      Bir kac markaya baktım ve kia bayisinde yeni ceed i gördüm. Arac gercekten cok hos albenısı yuksek bir arac. İlk sıfır aracım olacaktı ve cam tavan istiyordum. Fakat manuel dizel cam tavanlı yoktu o zamanlar daha.


      Ben aracı aldıktan bir kac ay sonra Consept Plus aracları getırdıler. Tabi biraz moralim bozuldu.


      Gecen bi arkadasa arac bakmak için bayiye gittik. Comsept Plus içimi cız ettirdi.


      Bayideki eleman abi senin aracı alalım 42 ye sanada consept plus verelim dedi. Böylelikle içime bi kurt düşürdü.


      Şimdi benim aracı satıp 45.000 e falan 51.500 e consept plus manuel dizel alsam mı acaba.?


      Sizce cam tavan arac için üstüne 6,5 vermek ne kadar mantıklı olur?


      Bu arada istanbulda ikamet ediyorum ve kapalı otoparkımız yok ? Cam tavan olmasının dezavantajları neler olur bana?
      2012 Yeni CEED Concept 1.6 CRDI MT
      2006 Renault Clio 1_5 DCi Authentique
      2004 Ford Fiesta Comfort 1.4
      Beni Twitter`da Takip Et
      28-04-13, 12:22 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    2. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      01-04-13
      Nerden
      Bingöl
      İsim
      fatih
      Soyisim
      temizsu
      Araç
      Kia, Ceed, Concept Plus

      Hocam 6500 diye düşünmeyin neticede 2. el araç olarak sizin aracı alıp yerine sıfır araç verecekler. bence 2. el 50nin altına bulabilirsiniz. Bu durumda 6500 düşer 3 yada 4e ve bence panaromik tavana değer. Ben öndeyim diye anlamıyom ama arkaya oturanlar inanılmaz bi hava ve hacim veriyor diyolar tavan için. Yani değer
      28-04-13, 12:27 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    3. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      01-04-13
      Nerden
      Bingöl
      İsim
      fatih
      Soyisim
      temizsu
      Araç
      Kia, Ceed, Concept Plus

      28-04-13, 12:30 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    4. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      27-06-12
      Nereden
      İstanbul
      Nerden
      İstanbul Anadolu
      İsim
      Hakan
      Soyisim
      Kalaycı
      Araç
      2012 Yeni CEED Concept 1.6 CRDI MT

      Cam tavanın bi dezavantajı olur mu peki?
      2012 Yeni CEED Concept 1.6 CRDI MT
      2006 Renault Clio 1_5 DCi Authentique
      2004 Ford Fiesta Comfort 1.4
      28-04-13, 12:32 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    5. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Fanatiği

      Üyelik tarihi
      01-04-13
      Nerden
      Bingöl
      İsim
      fatih
      Soyisim
      temizsu
      Araç
      Kia, Ceed, Concept Plus

      Valla onu hiç düşünmedim. Olsa bile o kadar keyifli ki gözüme görünmezdi yine de Daha deneyimli arkadaşların belki dezavantajıyla ilgili bilgisi vardır..
      28-04-13, 12:39 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    6. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      14-05-11
      Nereden
      ist.

      Dezavantaj i olmaz garantisi var nasılsa.
      Aksine donanımlı araç daha çabuk satılır.
      Değer mi diye sorarsanız şahsen otomatik vitesli olanla degistirirdim.yoksa hic ugrasmazdim.
      28-04-13, 13:11 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    Konu Bilgileri

    Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

    Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

    Visitors found this page by searching for:

    consepti

    yeni kia ceed hangi renk almalı

    SEO Blog

    Bu Konu için Etiketler

    Yer imleri

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64