Kia Ceed Türkiye Destek Forumu

Kia Ceed / Pro Ceed / Ceed SW / Forum Sitesi - vBulletin

Kia Ceed Türkiye Destek Forumu
  • CeedclubTR Forumu'na Hoşgeldiniz!
  • Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz.
    Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt Olmalısınız. Foruma üye olarak konu açabilir, konuları cevaplayabilir, anketlerde oy kullanabilir, anket oluşturabilir, üyelere oy verebilir, mesajları beğenebilir, durumunuzu güncelleyebilir, üyeler arasında özel mesaj alıp gönderebilir ve daha birçok şey yapabilirsiniz.
    Üye değilseniz buradan Kayıt Olun.

    Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
    Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
    Like Tree1Likes

    Konu: Kia'nın müşteri hizmetleri saçmalığı

    1. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      14-12-12

      kia'ya adım attınız. ilk iş cep telefonunuzu isminizi not almak. geçersiz bir numara verin.
      kia alsanız da almasanız da sizi ararlar.

      Özetle Kia müşteri hizmetleri, telefonla aramak suretiyle müşterileri rahatsız etmektedir.

      Bunların tek derdi önündeki şıkları işaretleyebilmek.
      belki de anket başına para alıyor ondan arıyor olabilir.
      Ulaşamadıysa yine arıyor, günde bir kaç sefer.

      korktum mesajı editledim
      Beni Twitter`da Takip Et
      04-12-13, 23:27 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    2. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      14-12-12

      Belki de Kia'nın bildiği bir şey var. belli kilometreden sonra kullanıcılar KIL olup başka markaya geçiyor, bunu önlemek için arayıp duruyor. Belkide o modeli alalım az farkla bunu verelim diyecekler. şeker çikolata verelim diyecekler.

      Dinlemeyin, Kulaklarınızı tıkayın,
      Cebinizi kollayın. telefonunuzu yani
      04-12-13, 23:49 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    3. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      05-04-12
      Nereden
      İstanbul

      Merhaba
      Bu tarz müşteri hizmetleri geri dönüşleri her firmada fazlasıyla olmakta.
      Yakın zamandaki örnekler.

      1-Eşimde Renault var, 1 ay önce bakım yaptırdık. Bakımdan 15 gün sonra Servis aradı şikyetiniz varmı diye, 1 hafta sonrada Renault un görevlendirdiği Araştırma şirketi aradı ve servis memnuniyeti hk 20 soruluk anket yaptı.

      2- Daha Extrem örnek, Biraderde Nissan var. Satın aldıktan sonra önce bayii aradı, sonra Nissan . Daha sonra evlerine doldurup mail ile geri göndermeleri için özel kart göndrildi ( Japon müdürün ıslak imzası bulunan )
      Daha sonra bakım yapıldı , ve Nissanın görevlendirdiği özel firma GFK ( GfK Türkiye) dan aradılar ve 60 yaşlarında bir amca evlerine geldi ve uzun uzun anket yaptılar.

      Kısacası oldukça çetinleşen piyasa ekonomilerinde firmalar rekabet içindeki yerlerini dahada sağlamlaştırmak için bu tarz araştırmaları yapmak zorundalar.
      ISO 9001-2008 kalite sistemi kuralları içinde müşteri şikayetleri incelem kısmıda bulunmaktadır ( Customer Compliants Research ) . Dolayısıyla KIA da yapılanlar fazla değil , hatta eksik bile denebilir.
      Hatta şöyle de düşünebiliriz, piyasada pazar payını yükseltmek isteyen bir firma için daha da fazlasını yapmaları gerekir.

      Müşteri feedback i önemlidir. Yurt dışında bir restauranta gittiğnizde ( Özellikle Almanyada ) yemek bittikten sonra garson gelir sorar . Nasıl buldunuz, eleştiriniz varmı, beğendinizmi diye. Ve hizmet kalitesini ve yemek kaltesini artırmak için herkes fikrini söyler. Bizde böyle bir şey olmaz , eleştirmeye kalktığınızda da ya hesap fazla gelir yada yemek kötü.

      Bence bu tarz anketleri yanıtlarsak, piyasada sadece markasına bakılarak yer tutan araçların arkasından toplumun körü körüne bağlanmasının önüne geçer, hem yeni ve kaliteli araçların ( KIA gibi ) daha iyi olmasını sağlarız , hemde diğerlerini marka uğruna ne olursa olsun deyip satın alma yoluna gitmeyiz.

      KIA çalışanı falan değilim, bu arada önemle belirteyim.
      Likya
      hakan26 likes this.
      05-12-13, 11:01 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    4. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Aşığı

      Üyelik tarihi
      22-10-11
      Nereden
      Ankara
      Nerden
      Ankara
      İsim
      Volkan
      Soyisim
      Koç
      Araç
      Kia Ceed Sw Concept 2011

      Bende tam tersi düşünüyorum. Her bakımdan sonra arıyorlar, personelimizden , hizmetimizden menmunmusunuz diyorlar. Kötü, olumsuz bir durum olsa, şikayet edebileceğimiz bir mecra var yani..Ben aramalarından menmunum, hizmet kalitesini yükseltmek amaçlı böyle bir şey yaptıklarını düşünüyorum.
      05-12-13, 11:51 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    5. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      14-12-12

      Bu geribildirim işini daha farklı bir şekilde yapsalar nasıl olur?

      Kia ya da başka markaya faydalı olmak isteyen olursa, geribildirimini internet sayfasından yapıverir.
      05-12-13, 12:37 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    6. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      08-08-15
      Nerden
      26 Eskişehir
      İsim
      Hakan
      Soyisim
      GÖÇKON
      Araç
      kia ceed,2012,concept otm.

      Her şeyi kullanıcı hatası deyip geçiştiriyorlar...Hyundai servisleri hizmet konusunda daha başarılı,önceki aracım eski kasa i30 du servis ile alakalı hiçbir şikayetim olmadı.
      18-08-15, 13:51 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    7. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      08-07-15
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      Oğuz
      Soyisim
      Dereli
      Araç
      Cee'd Concept Plus SW

      Walla sıfır araba aldım Kia bi kere bile aramadı

      Aramasınlarda zaten ama merak ettim beni kimse aramadı dedim, aracı aldığım satıcı işten ayrılmış.

      Muhtemelen müşteri portföyünü yanında götürürken bizim bilgileri sisteme girmeden gitmiş

      Bi yandan iyi bi yandan kötü tabii
      18-08-15, 14:31 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    8. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Master

      Üyelik tarihi
      18-11-13
      Nerden
      İstanbul Avrupa
      İsim
      berkan
      Soyisim
      okan
      Araç
      Ceed 13 Concept

      Alıntı Day Walker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Walla sıfır araba aldım Kia bi kere bile aramadı

      Aramasınlarda zaten ama merak ettim beni kimse aramadı dedim, aracı aldığım satıcı işten ayrılmış.

      Muhtemelen müşteri portföyünü yanında götürürken bizim bilgileri sisteme girmeden gitmiş

      Bi yandan iyi bi yandan kötü tabii
      her bakımdan sonra aranıyorum ersu-yurt beni ondan çok sevmeyebilir

      beni buluyorlar hep aracı aldım 3. 5. ayında anket firması aradı 2013 modellerde yeni alanlara rasgele secip anket yaptılar tam 45 dakika sürdü ofise kapıya geldi adam falan
      1881 - 193
      18-08-15, 14:48 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    9. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Meraklısı

      Üyelik tarihi
      08-07-15
      Nerden
      34 İstanbul
      İsim
      Oğuz
      Soyisim
      Dereli
      Araç
      Cee'd Concept Plus SW

      Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      her bakımdan sonra aranıyorum ersu-yurt beni ondan çok sevmeyebilir

      beni buluyorlar hep aracı aldım 3. 5. ayında anket firması aradı 2013 modellerde yeni alanlara rasgele secip anket yaptılar tam 45 dakika sürdü ofise kapıya geldi adam falan
      Yok olm kovarım ben gelemem öyle şeylere sevmem

      Aramasınlar ama ben arayınca birilerini bulayım yeter bana
      18-08-15, 20:51 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    10. Durumu:
      Çevrimdışı
      Ceed Hayranı

      Üyelik tarihi
      08-08-15
      Nerden
      26 Eskişehir
      İsim
      Hakan
      Soyisim
      GÖÇKON
      Araç
      kia ceed,2012,concept otm.

      Müşteri memnuniyeti için değil müşteri memnuniyetsizliği için çalişiyorlar...yaziklar olsun...
      16-02-16, 01:59 Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

    Konu Bilgileri

    Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

    Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

    Visitors found this page by searching for:

    musteri temsilcisi sacmaliklari

    SEO Blog

    Yer imleri

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64